![]() |
Nederland bijna rijp voor fusie met Vlaanderen
Bron
Citaat:
|
Je bent me net voor!
Je doet je naam ere aan! :-D |
Citaat:
|
Citaat:
Ook opmerkelijk dat veel mensen uit het politieke midden nu voor een hereniging zijn. Had deze vraag 10 geleden gesteld, dan was je uitgelachen en/of in een extreem-rechtse hoek geduwd. Heel veel nederlanders kijken nu totaal anders tegen onze zuiderburen aan. |
Citaat:
|
Citaat:
We kijken wat meer naar de VRT en op Nederlandse fora is er ook veel belangstelling voor. Natuurlijk heb je ook nog steeds de "Belgenhaters" met hun domme belgenmoppen, maar hier vind je ook kortzichtige 'ollanderhaters'.8-) |
noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
![]() |
Citaat:
![]() |
pff, da moet ons overtuigen of wa?
Absoluut niet proportioneel, da mens. Afvoeren!! |
ontopic:
heel fijn voor de orangisten onder ons, maar ik zal mij altijd verzetten tegen eender welke monarchie. Géen Oranjes in Vlaanderen!!:twisted: |
Alleen jammer dat ik dan geen uitgebreidere analyse kan vinden, zoals die meestal op zijn site verschijnt.
|
De meerderheid van de Nederlanders is toch tegen zo'n fusie. Vlamingen zouden beter zich afvragen waarom ze tegen zo'n fusie zijn. Speelt het slechte imago van Vlaanderen - Vlaams Belang, nationalisme, extremisme - er een rol? U spreekt van Geert Wilders maar men kan niet echt zeggen dat het partij van Wilders de grootste partij van Nederland is. Het Vlaams Belang daarentegen...........
|
Citaat:
|
Citaat:
We groeien automatisch naar elkaar toe!. |
Citaat:
|
"Ze zijn vrolijk, Bourgondisch, gezellig, zachtaardig en de taal is zo mooi." En maar 45% wil met ons samengaan? Ik zou voor minder met iemand samengaan. Dat kan ik effe niet begrijpen, gozers!
|
Citaat:
|
Zodra Vlaanderen opnieuw bij Vlaanderen hoort, kunnen we onze Noord-Dietse broeders en zusters eens lessen geven in een degelijke radikaal-rechtse beweging. Als missionarissen van het rechts-radikale nationalisme zullen wij Nederland bewerken.
Toch prachtig gewoon, zelfs na de Dietse hereniging valt er zoveel werk te verzetten, zoveel te veranderen! |
Citaat:
|
Citaat:
Alleen dat koningshuis......wat moet daar mee gebeuren? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be