![]() |
Een democraat aan het woord.
Citaat:
De Vlamingen zijn al de best vergrendelde meerderheid ter wereld maar ze hebben toch één keer hun meederheid kunnen gebruiken. Dat moet voortaan belet worden. Als d�*t geen democratie is dan weet ik het ook niet meer! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Intelligentie is eigen aan democraten van zijn categorie, zeker?
|
Citaat:
|
Citaat:
Die arrogante rode fluitentrekker is niet akkoord met een volkomen wettelijke en democratische stemming en gaat dan maar gewoon vragen die terug te trekken. |
Citaat:
|
De walen zijn intellectueel niet in staat het begrip democratie te begrijpen.
|
Citaat:
En dit is een racistische uitspraak 8O . Zet eens iets anders dan 'Walen' en je hebt het CGK op je dak... |
Citaat:
Of snap jij ook al niet waar het verstand van onze broeders aan de overkant van de taalgrens duidelijk te klein voor is? Ik heb nochtans nog geen Waal de woorden van Di Rupo horen bekritiseren. Integendeel! Nochtans lijkt mij zonneklaar wat deze woorden betekenen: Citaat:
De Vlamingen mogen hun nummerieke meerderheid NOOIT gebruiken. Niet één keer. Zij moeten zich neerleggen bij wat de nummerieke minderheid des lands wenst. Toevallig :roll: behoort Di Rupo ook tot die nummerieke minderheid. Dat Vlamingen hun meerderheid gebruiken moet in de toekomst dus liefst helem�*�*l onmogelijk gemaakt worden opdat Di Rupo geen schrik meer hoeft te hebben. Er is dus geen sprake van racisme maar wel van het glashard ontkennen én bestrijden van de democratie= wil van de meerderheid. Meer nog. Di Rupo discrimineert de Vlamingen op grond van hun nummerieke meerderheid. Wie d�*t niet snapt is wel degelijk intellectueel niet in staat het begrip democratie te begrijpen! |
Ik ken er anders anderen die het moeilijk hebben om het begrip "democratie" te begrijpen...
|
de PS heeft ingezien dat voor hen de doos van Pandora is geopend, nu de Vlamingen eindelijk eens hun mening doorgedrukt hebben. Voor de PS is dit inderdaad zeer onrustwekkend.
|
Citaat:
Wat niet belet dat de Franstaligen er minstens evenveel problemen mee hebben. Niemand belet jou overigens om met argumenten aan te tonen dat wat ik schreef niet klopt. |
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens, wat vind je zelf van de beschermingsmechanismen voor de Vlamingen in Brussel? Ikzelf ben daar zeer tevreden over, en indien dit van een niet-democraat maakt, so be it. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be