![]() |
Welke straf verdienen de daders van deze dierenmishandeling?
Kijk, dat is nu iets waar ik niet tegen kan.
Voor mijn part krijgen die daders enkele maanden bak, alle schadevergoeding te betalen natuurlijk, en vervolgens zowel wat werkstraffen in de dierenbescherming als verplichte terapie bij een psicholoog. de frut: 12/11 Hond in brand gestoken in Genk ![]() De daders gebruikten brandversnellers om de hond in brand te steken. De lokale politie Genk onderzoekt de zaak. De eigenares was 's nachts wakker geworden van lawaai. Ze dacht dat het twee katten waren. Toen ze ging kijken, stelde ze vast dat haar hond, Branco, in lichterlaaie stond. Ze verwittigde de hulpdiensten. De brandweer van Genk kon het dier nog redden. De hond overleefde de brand, maar liep derdegraads brandwonden op en verloor een oog. Het motief voor de aanslag is niet bekend. Volgens de politie waren er geen klachten over de hond inzake gevaarlijk gedrag of blaffen. |
schandelijk zo'n dingen. Dat dier heeft er ook niet voor gekozen om een rottweiler te zijn. Puur racisme.
|
smeerlappen.
de ergste straf die denkbaar is ( laat je fantasie de vrije loop ) in elk geval therapie. |
Citaat:
|
Een maand helpen in een asiel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
1) Onkosten hond en eventuele vervanging dekken. 2) Tuin proper maken, met bijkomende onkosten. 3) Een maand helpen in een asiel. |
Citaat:
|
Daar wordt ik dus misselijk van... Een hulpeloos dier voor de lol in de brand steken.
Ze moesten met de daders hetzelfde eens doen... |
Het lijkt wel aanstekelijk:
Man vermoordt kat in droger (De Telegraaf - 12 november 2007) AMSTERDAM - Een man moet voor de rechter verschijnen omdat hij de kat van zijn vrouw heeft vermoord in de droger. Hij deed dat uit wraak omdat zijn huwelijk op de klippen was gelopen. Het verhaal begon mooi. Phillip Gannon uit het Engelse Bolton had het poesje William gekocht voor z'n vrouw Jacqueline. Toen het echter steeds slechter ging in hun huwelijk, stopte Gannon uit rancune de kat in de droger. Jacqueline vond een dode William in het toestel, meldt Skynews Verschrikkelijke dood Experts van de dierenbescherming zeggen dat William een verschrikkelijke dood is gestorven. De kat is letterlijk doodgekookt. Volgens de Britse dierenorganisatie is het een van de ergste gevallen van dierenmishandeling die ze ooit meegemaakt hebben. Aan de zwaar beschadigde klauwen is te zien dat William zich met alle macht heeft proberen te bevrijden. Celstraf Philip Gannon riskeert een celstraf van zes maanden. Wellicht zal hij ook zijn hele leven geen huisdieren meer mogen houden. http://www.telegraaf.nl/buitenland/2...in_droger.html |
Het mag dan blijkbaar wel met kreeften maar niet met katten, dat doodkoken.
|
Ik eet ook geen kreeft.
Das echt walgelijk. Die manier. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Misschien schept het zo meer duidelijkheid voor jou. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be