![]() |
Het blijft maar doorgaan.
Citaat:
|
Tja de politie kan ze niet allemaal afknallen zoals bij die juwelier.
Nu moet mij toch van het hart dat ik stilaan bang begin te worden dat die overvallers mij volgen. Het is nu al vier keer gebeurd dat op de plaats van die overvallen ik daar ofwel dezelfde dag of de dag daarvoor daar ook gepasseerd ben of zelfs in die winkel ben geweest. Das toch een bangelijk gevoel. zeker als er dan nog geschoten wordt zoals bij die juwelier. |
Citaat:
We vroegen ons al af wie op verkenning ging. |
Jamaar Tegendradigheid, heb jij wel een alibi voor al die onopgeloste overvallen??? :lol: :lol: :lol:
Het begint daar in A'pen serieus de spuigaten uit te lopen... |
I've blowed my cover, zouden ze in een goedkope Amerikaanse film zeggen denk ik.
Lacht der nog eens mee (doen ik ook zenne) maar 't is verdorie geen aangename gedachte. De madame van de kassa van de supermarkt waar ik gewoonlijk gaan die bekijkt mij ook al zo vies. 'k kan der ook nie aan doen. |
Citaat:
|
Neen gewoon erg lelijk, maar das op zich nog geen misdaad he.
|
Citaat:
|
Ooeeefffff
Nu we kunnen der is mee lachen maar het is toch weinig aangenaam. zo vroeg een van mijn kinderen zich af : als er vorig jaar zoveel meer overvallen waren dan dit jaar, waarom daar vorig jaar dan geen hommeles rond gemaakt werd ? Waarom werd dat toen niet openbaar gemaakt ? Mijn kindjes durven ook al eens tegendraadse opmerkingen maken he. Maar 'k weet nu nie dat ik gelukkig moet zijn met het feit dat mijn kinderen in mijn voetsporen zouden treden, maar das een ander hoofdstuk. Feit blijft dat vorig jaar met geen woord gerept werd over zoveel overvallen en nu het er minder zijn wel. Was der dan censuur vorig jaar ? Of kloppen de cijfers wel helemaal ? |
Awel , da's nie moeilijk: vorig jaar ging het beter en nu gaat het nog veel beter. Da's zoiets als met den economie en de werklozen. t'Gaat ieder jaar beter, ge voelt dat toch zou ons Pinokkioke zeggen, zeker als de media er aan meewerken.
Gisteren waren er 58 faillissementen, Faillissementen van de dag (24/02/2004) Aantal vandaag: 36 dus 22 minder of 50% minder dan gisteren, dus den economie is weer aan het boomen. |
Vorig jaar waren er 70 per week.
Dit jaar zijn er maar 12 per dag. |
Citaat:
Dan hebben ze toch niet gelogen. Het gaat inderdaad beter ... met de overvallers. :wink: |
ja maar die eerste telde niet ! er waren geen getuigen :(
de tweede wou ook eens in de krant komen en legde een valse verklaring af of interessant te doen :( Een stunt : Dewaele zijn krukken gaan pikken :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: |
PFFF, kruimeldiefstallen, wat tieners de spekken hebben gepikt en dan... ook klein geweest of niet... :roll:
|
Rood idiootje, spekken in de snoepwinkel pikken is wel een heel ander idee dan een winkel OVERVALLEN, oftewel de buit te eisen door een pistool onder de uitbater zijn neus te rammen.
Maar kom, zoals we hier enkele extreem rechtsen hebben, en minstens 1 antidemocraat, mogen breinlozen van mij ook hun dingetje broebelen. Er is een toekomst voor U, kiesvee wezen. |
Citaat:
wat een vergelijking 8O |
Das zoals ne molshoop vergelijken met de mont blanc.
|
Citaat:
Dus jij vindt dat allemaal geen probleem : gewapende overvallen in winkels , oudjes die worden neergeklopt om hun sjakos, mensen die op straat een revolver onder de neus gedrukt krijgen om hun portefeuiile af te geven, etc.... 't Zal er plezant leven zijn in jouw rode paradijs. :wink: |
'k hem ooit ook eens zone cyntrick gepikt. Vraag mij nu nie hoe het juist heette he. Wij noemden dat cyntrik (hoe schrijfde da eigenlijk ?).
Dat was zo precies een dikke hostie met daarin een zuur poeder. 'k vond da lakker. 'k was toen een jaar of 6 denk ik. Maar die cyntrik is mij toen nie goe bevallen. 's anderendaags was ik ziek. 'k had, echt waar en ik weet nie of het een iets met het ander te maken had, maar ik had dus de "roden hond'. 'k dacht toen in mijn kinderlijke eenvoud dat het een straf van god was. Pfffff die anonimiteit van het internet toch he. Zo kan ik mijn zonden biechten. dat lucht op. Maar dat ik net na het pikken een ziekte kreeg die dan nog 'roden hond' heette.... dat heb ik heel mijn leven mee moeten dragen. En dan had onzen dokter nog de onzalige gewoonte om aan de zieke (ik dus in dit geval) te vragen : en wat hedden naa uitgespookt. Waarop ik begon te snotteren gelijk een kind van zes kan snotteren he. 'k dacht dat dien dokter alles wist dus he. En dien dokter snapte nie dat ik zo begon te janken. ach die mooie kindertijd he. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be