![]() |
Racismeklacht tegen tvbrussel
Racismeklacht tegen tvbrussel
Citaat:
|
Waarom noemt dat niet MARX... dat klinkt toch gepaster? :lol:
|
In de "Weg naar Mekka" krijgt Jan Leyers ongeveer hetzelfde verhaal als Van Amerongen te horen uit onverdacht Syrisch-Islamietische bron nl. dat het "kleine Jihad Islamisme" in België/Brussel nogal invloedrijk is. Dit is op zich geen wonder : veel van die mense worden in hun landen van oorsprong nog geen klein beetje vervolgd : fundamentalisten bevolken in grote getale diverse gevangenissen in Syrië, Egypte, Jordanië, Golfstaten enz..
In het democratische Europa maken ze misbruik van de democratie en de vrijheid van godsdienst.. Voor dergelijke (ook niet-islamietische) extremisten is er weliswaar geen plaats.. het is een moeilijk uit te roeien kwaal van alle tijden. |
Citaat:
|
de waarheid kan pijn doen... linkse rakkers als Jan Leyers zijn wakker geworden uit de multikuldromen !
Dat kan hard aankomen en vooral zeer ontnuchterend ! |
Citaat:
:lol: :lol: :lol: |
tv-brussel beschuldigen van racisme ???
zo'n linkse zender, multikul is daar top... en die dan nog beschuldigen ??? whoeehaaa |
Citaat:
|
Wie zelf het interview in zijn volledigheid wil zien:
Ga snel naar: http://lvb.net/item/5653 voordat de video weer van het internet wordt gehaald. |
Citaat:
voor de rest is het daar peis en vree... als er geen politie in de buurt is :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben opnieuw geschokt hoe ervaring gebaseerd op veldwerk, doodsimpel van tafel wordt geveegd.En wie spreekt haast direct wordt vervolgd!
Ik vind het jammer; maar wat de man zegt klopt wel met mijn eigen ervaringen, wat niet betekend dat iedere Marokkaan een ramp is maar velen wel! Ik moet erkennen dat ik ook vaak tegenover Marokkanen zat die nergens enig zelfkritiek aan de dag legden, duidelijk de samenleving haten, Vlamingen minachten en droomden van een kalifaat... jammer want ergens had ook die medewerkster van Anciaux gelijk, de Marokkanen die wel voeling hebben met Vlaanderen en perfect meedraaien in de samenleving zijn echter een minderheid wat niet betekend dat we hun bestaan moeten ontkennen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be