![]() |
Geeft aan dat hij ieg sportief is. ;)
Hij heeft zo te zien dan wel erge haast. Omen? |
Tis een pyama van de Aldi!
|
't is vast zo'n deftige kamerjas ofzo, wat betekent dat het wat mij betreft in de categorie badjas valt.
|
Ik gok ook op een badjas. :-)
|
Zonder twijfel een badjas van de marine.
|
Citaat:
|
Overduidelijk een badjas...
|
Een kimono
|
LOL!!!
Waarom had hij zo haast? Stond het land en zijn positie misschien op springen? ;) En ik mij gisteren maar generen toen ik opmerkte dat ik in joggingboek en met sportschoenen naar het frietkot was gehost. Goddank was de toog hoog genoeg en was er geen ander volk. |
te gek, in badjas achter het stuur zitten.
meer mensen zouden dat moeten doen. maarja die zijn niet vrijgevochten als onze prins, en vinden dat 'schandaal' etc. |
OMG, die permitteert zich het nogal niet een beetje...
|
nen mens mag niet eens komen zwemmen bij familie...pfff!
Hij is wel grappig onze laurent want hij wist dat ze daar stonden te filmen he :D |
|
Citaat:
wat is er daar nu zo fout aan? het is toch maar een badjas. het past niet in het beeld dat iedereen heeft van zo een man, het past niet in dat idee dat ze vastgepint hebben in hun hoofd. ik vind het leuk als dergelijke ideeën worden kapotgeprikt. vele mensen ergeren er zich aan, vinden het storend, zonder dat ze doorhebben dat ze zich aan het frustreren zijn over iets verschrikkelijk belachelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
vandaag was ik immers nog aan het discussiëren erover met een paar mannen die er nogal gefrustreerd over aan het doen waren. |
Citaat:
:rofl: |
Citaat:
|
occhot, als ie geen badjas over zijn zwartleren sm-pakje had aangetrokken, was t wsl ook niet goed geweest ... een Vlaams-Nationaal complot, dat is het !
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be