![]() |
Een klacht tegen anti-semitisme.be ?
Dat er een initiatief is dat alle anti-semitische daden en uitspraken verzamelt, is voor mij geen probleem. Voor mijn part is er ook een initiatief dat het aantal kauwgommen op de straatstenen telt of het aantal gewelddadige incidenten met hare krisha's registreert.
Maar de webstek antisemitisme.be zet allerlei anti-semitische uitspraken met een schermafbeelding op hun webstek. Nu, niet enkel anti-semitische uitspraken worden op de webstek geplaatst, ook filmpjes die de spot drijven met Hitler worden geviseerd! Ook worden integraal heler stukken tekst overgenomen die volgens de organisatie anti-semitisme uitstralen. Daarom de vraag aan alle forummers hier, moet anti-semitisme.be een klacht krijgen wegens het opslaan en verspreiden van anti-semitistische teksten? |
PS: Politics.be is de meest populaire plaats om misdaden te vinden voor die webstek.8-)
|
Daarom de vraag aan alle forummers hier, moet anti-semitisme.be een klacht krijgen wegens het opslaan en verspreiden van anti-semitistische teksten?
Uiteraard! |
Nee, dat niet, maar de aanklacht tegen politics.be en haar gebruikers is wel belachelijk.
|
Wat een hóndsbelachelijke organisatie is me dat. Het zou allemaal heel grappig zijn, moest deze organisatie niet zoveel invloed hebben.
Antisemitische uitlatingen op de forumsite politics.be Date: 28/10/2007 Op het forum van de internetsite politics.be werd een tot antisemitische moord oproepende tekst aangetroffen. Een zekere « Volksstormer » verklaart : « Wat heeft die Schacht eigenlijk met Joden ? Knallt ab die Frau, die gottverdammte Judensau ! » (« Wat wil dat groentje eigenlijk met Joden. Schiet toch op die verdomde Jodin ! »). Ene Praetorian antwoordt op deze tekst met links naar twee video’s van Hitler op You Tube http://www.youtube.com/watch?v=CMsaMGWPfHo. Klacht werd ingediend bij het Centrum voor Gelijke Kansen dat het dossier heeft doorgegeven aan het FCCU (Federal Computer Crime Unit). Komaan zeg. Ik begin er meer en meer van overtuigd te geraken dat de joden het antisemitisme terug willen doen opleven. Het kan natuurlijk ook zijn dat Abba Kovner zijn contacten aanroept om oude rekeningen te vereffenen :-P |
Citaat:
Met "het" bedoel ik dan het vermeende antisemitisme. |
Citaat:
|
Smeerlappen zijn het, nu gaan ze ook politics.be en haar leden vizeren !
Hallo, vrijheid van meningsuiting !!! Ik kan wel mij invinden dat er sommige "harde" uitspraken uiten maar om daarop een juridische-heksenjacht te organiseren tov de leden van politics.be vind ik een stap te ver ! |
Nu begrijp ik pas waarom de moderators zeer streng omgaan omtrent negationisme (wat natuurlijk zeer begrijpelijk is door de zware druk van "cgkr" buiten het forum).
|
Citaat:
No comment... |
Ze zouden eens op stormfront moeten kijken ...
|
Citaat:
|
Het semitisme zal komen in de vorm van anti-semitisme.
|
Klikken is net zo minderwaardig als anti-semitisme.
En de grootste anti-semiet allertijden kreeg een Nobelprijs voor de Vrede... |
Citaat:
|
Citaat:
Werd genomineerd, maar die nominatie werd later - na enkele dagen - terug ingetrokken. Als we het over dezelfde man hebben tenminste. 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Alé ,mss verdien ik er hier nog bij ! :twisted: |
Dit zijn wel Joden, maar niet de Joden hè? Het zijn wel rotjoden. Ze zijn wat ze zijn hè? En ja, ze hebben een grote neus. :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be