![]() |
Morgen geen "blokkade van Vlaamse pendelaars" in Brussel
"De blokkade tegen Vlaamse pendelaars naar Brussel van morgen die een onbekende groepering vorige week in de nasleep van de woelige formatie lanceerde, gaat niet door. De manifestatie van de organisatie, het Ondeelbaar Front Brussel-Wallonië (FBWI), aan het Vlaams Parlement vindt wel plaats. Dat staat te lezen op de website www.nouvellerevolution.net.tc van de organisatie.
"We hebben beslist om de blokkade van spoorlijnen en autowegen vanuit Vlaanderen naar Brussel, uit te stellen naar een latere datum." Vorige week riep het FBWI op tot een blokkade van Vlaamse pendelaars. Menselijke kettingen moesten de spoorwegen blokkeren. De belangrijke invalswegen en autostrades naar de hoofdstad moesten dan weer afgesloten worden met vracht- en personenwagens. De "traditionele manifestatie" aan de deuren van het Vlaams Parlement gaat zoals gepland om 14.00 uur door. (belga/gb) " Dat wordt lachen. Kunnen ze meteen diegene die het Vlaams Parlement beklad hebben oppakken.:twisted: |
Jammer, ik moet morgen naar Wallonië, de Vlaamse ring rond Brussel door met de kamion...
|
Betogen in de neutrale zone:lol:
Goed plan. Zal zeker lukken. En ja, ook de politie heeft internet8-). Iemand een pronostiek over de verhouding politie/actievoerders? Ik denk in iedergeval >1 |
Voor de Vlaamse en Belgische ambtenaren is het morgen een feestdag dus de impact zou toch beperkt geweest zijn. :-D
|
Dju spijtig dat het niet door gaat.
|
'k Heb het toch gezegd?
Een stelletje losers �* la TAK, Voorpost, etc. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vraag me af met hoeveel ze zullen zijn om 14h...
|
Citaat:
Ken jij wel iemand van TAK? |
Citaat:
|
Tis Allemaal Kak of Tzijn Allemaal Kakkers (maar zijn de Mechelaars dan niet beledigd :-) )
|
Citaat:
|
Citaat:
hoewel het dus de neutrale zone betreft, zou de actie wel eens miraculeus kunnen slagen ... op voorwaarde dat ze genoeg franstaligen kunnen mobiliseren uiteraard |
Citaat:
|
iemand in de buurt die al iets gezien heeft? Tis twee uur dertig, de vlammen zullen ondertussen wel uit het dak van het vlaams parlement aan het slaan zijn zeker?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be