![]() |
Limewire
Guys and girls,
ik heb zonet limewire opnieuw gedownload en geïnstalleerd nadat mijn computer gefragmenteerd werd. Maar als ik nu limewire opstart krijg ik geen verbinding. Ik heb het zelfde probleem ook ondervonden bij mijn vriendin thuis. Heb virusscanner ook afgesloten, maar het blijft onmogelijk om verbinding te maken. Iemand enig idee hoe ik dit moet oplossen? |
firewall?
|
Citaat:
Ik dacht ook zoiets, maar slaat dat niet af als ik mijn virusscanner uitzet of hoe moet dat precies? |
Firewall blijkt het niet te zijn, heb al gecheckt via configuratiescherm en limewire staat bij de uitzondering die toegestaan worden.
Zelfs als ik hem helemaal afzet gaat het nog niet |
Heb dat probleem ook eens ooit gehad bij een ex, een reden dus om geen oplossing te zoeken!:lol:
|
heb ook limewire
heb dat probleem niet kan je niet helpen |
Ik heb enkele weken geleden hetzelfde voorgehad, en dezelfde stappen genomen als jij. Eens diep nadenken hoe ik dat opgelost kreeg: ik meen door mijn adsl af te zetten (via het routerprogramma) en terug op te starten.
|
If it helps, via utorrent kan ik ook niet meer downloaden, ervoor had ik geen problemen.
Echt gek |
In elk geval is Limewire in mijn ogen rommel. Ik werk al jaren en met veel bevrediging met Bearshare (niet de nieuwe, wel de light versie).
|
Citaat:
|
Ik zou nog eens opnieuw installeren, en geen proxy-server instellen in Limewire.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wie heeft dat nodig zeg? Bearshare vindt de muziek die je hem vraagt, en voegt daar niet zoals Limewire allerlei onnozele rommel aan toe. Dat is voor mij al lang genoeg. |
Citaat:
|
Citaat:
Allemaal fasttrack netwerken. Ergo rommel. Fatsoenlijke methodes zijn ed2k(langzaam) en torrenttrackers(grote bestanden). |
Amaai limewire tegen 25 dinges per dinges, wat is dan langzaam volgens jou?8O
|
Torrents zijn handig voor cd enz maar voor een enkel liedje nutteloos.
|
Citaat:
Hoe doe ik dat precies? Ik zit namelijk met draadloos internet :| |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be