![]() |
Draad van de omgekeerde politiek
Als we onder deze draad eens beginnen met de tegenovergestelde politieke stroming van diegene die je aanhangt te verdedigen...
Ben je flamigrant, dan ben je nu belgicist. Ben je links, dan ben je in deze draad rechts. Ben je tegen-islam, dan ben je hier plots voor islam, en ben je antifa, dan krijg je nu de eer een echte fascist te zijn onder deze draad... Wie begint? ;-) |
België BARST! Vlaanderen vrij!
Gvd! :vlaander: Zo goed? :-P |
*gaat op zijn hoofd staan met zijn rug naar jamás será vencido gekeerd*
|
*Noot aan mezelf: neem geen vierde glas wijn meer, het begint erg te worden.*
|
Citaat:
|
Citaat:
Weet gij wel hoelang wij Vlamingen hebben moeten strijden voor onze rechten!! Die profiterende Walen pakken meer en meer! Het moet gedaan zijn! Laat de leeuw klauwen!!! :vlaander: |
Citaat:
|
Alles voor Vlaendren, Vlaendren voor Kristus!
:vlaander: En weg met al die vieze, vuile :shit:! Terug naar hun land! Vlaemsch Volk eerst! |
Citaat:
|
Dus ik ben nu Hans Van De Cauter of zo? :D
|
Citaat:
Maar de overgrote meerderheid van het ondeelbare Belgische volk blijft trouw aan haar Vaderland. Leve de Koning! Leve het VBO! |
Citaat:
Vlaanderen is nu zelfs al geliefd in de buitenlandse media, in Engeland schrijven de tijdschriften al dat ze ons steunen, mischien komen de Engelse geallieerden ons wel bevrijden, van dat nazistische beglisch regime, waarbij politieke tegenstanders worden opgesloten en uitgemoord. We moeten wel oppassen dat de woeste walen ons vlaanderland nadien niet terug aanvallen, dus plaatsen we een vlaamse muur, zoals tussen de palestijnen en israelies, of vroeger in Berlijn, dat moet ons wel kunnen beschermen... :-D :-D |
Ik ben de voorzitterspoepster van het VB :-D
|
Citaat:
|
Oh ja, en ik wil ook veel fascisten en moslimextremisten die hand in hand door onze straten huppelen,
dat zou ik ook helemaal super vinden :-) en ook geen uitkeringen voor werklozen, want die zijn te lui en te dom om te werken voor veel geld, alleen mensen die inteligent zijn mogen veel verdienen, want anders wordt onze economie minder performant, en ook geen sociale zekerheid meer, want die zorgt voor armoede. de afschaffing vand e sociale zekerheid is de oplossing voor al onze problemen, alhoewel: de vlaamse onafhankelijkheid is de oplossing voor al onze problemen, ik twijfel nog... ;-):-) |
Kan iemand mij het adres van een moskee in Gent geven? Ik wil me gaan bekeren tot de islam. NU!!!
|
Ik geil op Max van Dietschland. Hopelijk word ik ooit de eerste Miss Dietsche Rijk :-D
|
Viva jamás será vencido!
Siempre Coca-Cola! |
Citaat:
![]() ![]() |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be