![]() |
De Kroon bijna ontbloot
Uit het Nieuwsblad :
Laurent in badjas op paleisbezoek Niet alleen politici reden gisteren af en aan in Laken, ook prins Laurent kwam op visite bij de koning. Blijkbaar is er een sanitair probleem in Villa Clementine, want de prins was nog in badjas toen hij de oprit van het paleis opscheurde, mogelijk om snel de badkamers van Laken even te gebruiken. Zo vernemen we ook nog eens belangrijk nieuws, zie. Want zo'n ogenschijnlijk tussendoorberichtje kan soms een verholen waarheid inhouden. Laurent de B. aan de deur gezet door zijn madam, bijvoorbeeld ? |
Citaat:
Het is gewoon een normaal menselijkgedrag. |
Citaat:
|
Ik merkte vooral op dat die paljas geen veiligheidsgordel droeg.Veel bezoekers aan den bibberaar zijn trouwens ook vrijgesteld van het dragen ervan.Jan met de Pet krijgt daar een ferme boete voor.
|
Citaat:
:lol: |
Citaat:
Laurent geeft blijkbaar gehoor aan de goede raad van De Gucht: Citaat:
|
Citaat:
|
Laurent wist dat ze daar stonden met cameras. Die man is hilarisch!
|
Anderzijds, mocht het inderdaad een sanitair probleem geweest zijn, dan moeten we toegeven dat wij - simpele sujetten der populasse - niet geacht kunnen worden enig inzicht te hebben in de toestand der Koninklijke Pissijnen, laat staan in deze der Kamers Voor Den Grooten Boodschap der monarchie.
Als de gebruikers ervan al niet dezelfde bloedkleur hebben als wij, zullen ook hun andere Edele Lichaamssappen en Aanverwante Reststoffen erg verschillen van de onze, denk ik. Al kunnen ze dus klaarblijkelijk ook tot verstoppingen leiden, weten we nu. |
Citaat:
Noorman |
Citaat:
Wat zou hij willen zeggen hebben? "kijk mannekes, jullie doen maar, maar WIJ WONEN HIER AU PALAIS! en als ik bij mijne pa wil gaan douchen dan doe ik dat"? Iedereen gezien dat hij met zijn klein Smartje reed om de schone lucht te behouden? |
Citaat:
zou zijn gas afgelsoten zijn ? geen warm water meer thuis ? ocharme zijn hondjes ... die zullen dan ook wel in de kou zitten |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dubbele draad.
Hier kan U stemmen wat het was. Jogging of badjas? http://forum.politics.be/showthread.php?t=97941 |
|
Citaat:
|
Volgens mij was hij gewoon zijn beestje aan het uitlaten.
|
Citaat:
|
Jaja, u kunt er dan wel mee lachen, maar de ogenschijnlijk belabberde toestand der Prinselijke Afvoerbuizen bedroeft mij zeer.
We hadden nog maar kortelings serieuze kosten gedaan om het Prinselijk Meubilair een beetje op niveau te brengen, en nu dit. Een groot malheur komt ook nooit alleen. Tussen de reguliere onderdanen des lands en die verdomde flamouches zit het al helemaal verstopt, en dit komt er nog eens bovenop. Staatsman O. Maingain heeft groot gelijk : dit kan zo niet verder. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be