![]() |
De kogel is door de kerk...
Vandaag werden op Politicsinfo.net, bij velen ongetwijfeld niet onbekend, moderatorverkiezingen opgestart. Dit betekent dat de forumleden zelf kunnen bepalen welke personen (forumleden) het moderatorstatuut verdienen. Lees er meer over: Moderatorverkiezingen: fase 1: Kandidaturen Stel uzelf kandidaat of leg de kandidaat-moderators op de rooster... Ik hoop in het juiste forum te hebben gepost. Mijn excuses indien dit niet het geval zou zijn. Eveneens reken ik erop dat in het kader van wederzijds respect tss. PI en PB deze aankondiging niet verwijderd zal worden, op dezelfde manier als de advertenties op PI naar PB ook werden getollereerd. |
Kom Piano, stel u kandidaat.
We zullen allemaal op u gaan stemmen. |
Citaat:
politicsinfo.netis verworven tot een nieuwsoortig VBJ-forum waar zelfs de meest racistische neonazi's ongestraft hun haatpropaganda kunnen rondspuien. Reclame op een iets hoogstaander forum als politics.be is dan ook overbodig. Ik voel absoluut niet de behoefte om over te lopen. |
Citaat:
een frietje van eigen patat |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gelukkig hebben ze hier op Politics.Be de zaken goed in handen, en ook hebben ze hier aan moderators nooit echt een tekort gehad. Op PI zit er momenteel slechts één, die de hele winkel moet sturen, en hij kan inderdaad wat hulp gebruiken. Op dit ogenblik is het ook erg stillekes daar, vermits een maand geleden de belangrijkste deelnemers hun eigen forum hebben opgestart en nu zichzelf moeten modereren (en tegelijk ondervinden wat een ondankbare taak ze op zichzelf hebben genomen). Ik heb zelf ook 18 maanden gemodereerd, dus vertel mij niet hoe het moet en zeker niet hoe plezant het is, want dat is het helemaal niet. Je krijgt er zelden vrienden bij, en verliest er des te meer. "Klacht PI versus thePiano. Dl 2. 'Piano bij de Polies." http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=9529 |
Voorlopige stand:
Dina 43,24% Pyramus 37,84% Truder 10,81% SH85 5,41% Verhofstadthater 2,70% |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Alhoewel, veel valt er niet meer op te kuisen want het is daar bijna zo stil als op 't kerkhof van Schoonselhof ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
heb je zijn commentaar al gelezen? en dan heb ik het over de topic Censuur in de media... Ik ben nieuw op dit forum dus weet ik niet wie hij is, hij lijkt alleszins actief te zijn, maar dat hij een aanhang heeft verbaast me :roll: |
Dan zou je beter van partij veranderen, want als lid van de SP.a ben je medeplichtig aan ondemocratische praktijken, zakkenvullerij, propagandisme en praktijken ter destructie vande middenklasse en de nationale economie.
En doe me nu geen proces aan omdat ik de waarheid heb gezegd, he. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be