Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Betoging Ondeelbaar Front Brussel-Wallonië is flop (https://forum.politics.be/showthread.php?t=98041)

jules 15 november 2007 19:24

Betoging Ondeelbaar Front Brussel-Wallonië is flop

Citaat:

BRUSSEL - Op de actie die donderdag was gepland voor het Vlaams Parlement door het het Ondeelbaar Front Brussel-Wallonië (FBWI), daagde welgeteld één geïnteresseerde op. De pers was wel massaal aanwezig.

De start van de betoging was gepland om 14.00 uur, maar het duurde tot 14.45 uur voor er aan het Vlaams Parlement één auto stopte. De bestuurder draaide zijn ruit open en zwaaide met een Iris-vlag van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest en reed daarna weer weg.

Het nieuwsblad
Waarom zouden we niet gewoon samen Belgen blijven, dit land is gewoon te hilarisch om gesplitst te worden :lol:

Ambiorix 15 november 2007 19:26

bwa, éen is "beter" dan helemaal niemand hé.
Het is wel grappig:-D

Eichmann 15 november 2007 19:26

HAHA, Hi-laaaaaaaaaaaaaaaaaarisch!:lol:

vercetti 15 november 2007 19:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jules (Bericht 3074813)
Waarom zouden we niet gewoon samen Belgen blijven, dit land is gewoon te hilarisch om gesplitst te worden :lol:

Had je dan ook maar iets anders verwacht? :lol:

Knuppel 15 november 2007 19:34

Citaat:

éen is "beter" dan helemaal niemand
Eén is ook niet deelbaar door twee zonder er zijn leven bij in te schieten, hé

Ambiorix 15 november 2007 19:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 3074843)
Eén is ook niet deelbaar door twee zonder er zijn leven bij in te schieten, hé

:lol:

Eddy B 15 november 2007 20:00

Daarstraks ergen in de haven diskussie met enkele mensen over de onafhankelijkheid van Vlaanderen. Er was er ene vierkant tegen en we waren aan het debateren.

Kwam een vrouwelijke chauffeur ertussen : Ik ben tegen : mijn vader is Waal, mijn moeder Vlaamse, waar moet ik dan wonen?
Ik : Waar je nu woont tiens. Of moet ik in het midden van de atlantische oceaan gaan wonen omdat ik met een dominicaanse getrouwd ben?
zij : dat is wat anders, thuis kan er niet over politiek gepraat worden of het is ambras!
ALGEMEEN GELACH :lol:

lomeanor 15 november 2007 20:02

:rofl:

Knuppel 15 november 2007 20:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eddy B (Bericht 3074934)
Daarstraks ergen in de haven diskussie met enkele mensen over de onafhankelijkheid van Vlaanderen. Er was er ene vierkant tegen en we waren aan het debateren.

Kwam een vrouwelijke chauffeur ertussen : Ik ben tegen : mijn vader is Waal, mijn moeder Vlaamse, waar moet ik dan wonen?
Ik : Waar je nu woont tiens. Of moet ik in het midden van de atlantische oceaan gaan wonen omdat ik met een dominicaanse getrouwd ben?
zij : dat is wat anders, thuis kan er niet over politiek gepraat worden of het is ambras!
ALGEMEEN GELACH :lol:

Eendracht maakt macht! :lol:

ancapa 15 november 2007 21:24

de rest stuurde hun kat... we lieten er dan maar een handje vol muizen lopen :lol:

ancapa 15 november 2007 21:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 3075093)

union fait la farce...

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

AyneRand 15 november 2007 21:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 3075093)

Alleen geld geeft macht ... de rest is illusies voor stinkende luizen die geen geld hebben ...

Heftruck 15 november 2007 21:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AyneRand (Bericht 3075240)
Alleen geld geeft macht ... de rest is illusies voor stinkende luizen die geen geld hebben ...

Nonsens. Het enige dat macht geeft, is de afhankelijksverhouding tussen personen m.b.t. bepaalde vooropgestelde doelen. Geld kan zoiets zijn, maar het is, by no means, hét exclusieve machtsmiddel.

AyneRand 15 november 2007 21:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck (Bericht 3075245)
Nonsens. Het enige dat macht geeft, is de afhankelijksverhouding tussen personen m.b.t. bepaalde vooropgestelde doel. Geld kan zoiets zijn, maar het is, by no means, hét exclusieve machtsmiddel.

Je bent wel heel erg naief. Maar dat recht heb je.

Heftruck 15 november 2007 21:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AyneRand (Bericht 3075252)
Je bent wel heel erg naief. Maar dat recht heb je.

Oeh, straffe retoriek, ik ben van mijn sokken geblazen.

AyneRand 15 november 2007 22:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck (Bericht 3075253)
Oeh, straffe retoriek, ik ben van mijn sokken geblazen.

Leg me dan maar eens uit hoe jou afhankelijksverhouding een delocalisatie en de gevolgen ervan kan weerhouden ... en wie erbij het meest gaat verdienen: de aandeelhouders of zij die hun job kwijt zijn ... maw het kapitaal of de rest ...

Heftruck 15 november 2007 23:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AyneRand (Bericht 3075273)
Leg me dan maar eens uit hoe jou afhankelijksverhouding een delocalisatie en de gevolgen ervan kan weerhouden ... en wie erbij het meest gaat verdienen: de aandeelhouders of zij die hun job kwijt zijn ... maw het kapitaal of de rest ...

Uno; ik reageerde op een door jou geponeerde algemene stelling.

Secundo: gelieve je vraagstelling uitgebreider toe te lichten.

evilbu 1 december 2007 20:01

Ik zie de mop niet, het front was toch één en al ondeelbaar, of niet?8O ;-)

Pavolini 2 december 2007 09:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jules (Bericht 3074813)

Walen en Brusselse Franstaligen vormen bijlange geen eenheid, meer nog, ze liggen zeer vaak overhoop, niet in het minst tussen de partijafdelingen. Juist dat moet Vlaanderen uitbuiten om Brussel als Vlaamse hoofdstad verder te versterken.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be