![]() |
SA :Vrouw die verkracht werd krijgt celstraf en zweepslagen
Vrouw die verkracht werd krijgt celstraf en zweepslagen
Citaat:
Zijn ze niet beschaamd? Benieuwd of de 'gematigde' moslims worldwide massaal hun stem gaan laten horen. |
Tuurlijk niet.
|
Is dat deze vrouw?
http://cremeventje.skynetblogs.be/po...ot-zweepslagen (in hoeverre de bron betrouwbaar is) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit is toch te gek voor woorden... :roll:
Een vrouw wordt verkracht (tot 14x toe) en wordt dan nog gestraft bovenop ? Is die vrouw dan nog niet gestraft genoeg? Man man man, ben ik blij dat ik dan toch maar in dit landje leef... Hier gebeuren ook rotte streken maar zoiets.8O |
Citaat:
In het algemeen zie je op het internet moslims folterpraktijken in landen als Egypte wel aanklagen hoor. Volgens mij verdwijnt de rede wel als ze een goddelijk recht zoals de Sharia moeten bekritiseren, dan zwijgen ze. Elk beetje dat deze verachtelijke rechtsvorm in een goed daglicht zou kunnen plaatsen zullen ze ongetwijfeld gebruiken, maar al de rest wordt straal genegeerd. |
Citaat:
|
Citaat:
Echt om te kokhalzen dat er weer geen reactie komt van de moslim vriendjes .. of houden ze hun oogklepjes weeral gedeeltelijk dicht ? Sharia is gewoon de tijd 300 jaar terugdraaien.. en er nog fier op zijn ook sukkels. |
Dood aan de extremisten.
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
Ik ken hier verschillende import islamisten die zich evenveel zorgen maken voor de toekomst van hun kinderen als wij ! Die zetelen in de regeringen en proberen daar wel degelijk iets aan te doen. Oa mogen er in de moskeen geen isamitische preken doorgaan als ze gesubsidieerd zijn. Zo probeert men extremisme te kunnen controleren. In Parijs heeft men dat wel niet in de hand net als in andere grote steden volgens hen.
Misschien moeten zij hun stem eens samen verheffen...inderdaad. De strategie van Bush en co is olie op het vuur van extremisme... |
Citaat:
![]() |
super! bron?
|
Citaat:
|
ja, bron?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
http://www.qassimy.com/w7a/man11.ram |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be