Den Ardennees |
16 november 2007 13:52 |
Jawadde, kan het zo erg zijn?
Nou heeft iedere man al wel eens een schop in zijn huwelijksgereedschap gehad, maar dat dit zo zware gevolgen kan hebben, had ik toch wel niet gedacht8O :?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door het volk
Amputatie teelbal na caféruzie
ZELZATE - Een ruzie in café Chez Calo in de Groenstraat op 6 november 2005 blijkt bijzonder zware gevolgen te hebben voor het slachtoffer.
De man moest na een reeks harde trappen tussen zijn benen een teelbal gedeeltelijk laten amputeren. De cruciale vraag van de rechter was dan ook wie die avond de trappen had uitgedeeld. Geen enkele van de drie betichten bleek bereid om die last op zich te nemen. Jurgen V. (40) gaf toe dat hij de man klappen in het gezicht verkocht, maar hij voegde er meteen aan toe dat hij dat enkel deed omdat hij zich bedreigd voelde.
Biljana S. (33) leek ook verdacht. Tot haar grote verbazing moest ze verschijnen voor de rechter. 'Ik heb het hele voorval zelfs niet gezien. Een getuige, die overigens de vriendin is van het slachtoffer, zegt dat ze mij herkende maar onafhankelijke getuigen zijn ervan overtuigd dat ik het absoluut niet was.'
De procureur...
Het volledige artikel op http://www.hetvolk.be/Article/Detail...cleID=R81K8L45
|
|