![]() |
Man koopt Blokker-winkel leeg voor 60 cent
Citaat:
|
Er zou zo maar iemand aan de kassa voor je staan. 8O
;) |
Ik heb respect voor die man, men vergeet wel te vermelden wat de deurwaarder hem gekost heeft.
|
wahaha, 't zal ze leren8-)
|
Citaat:
|
Nou...
'We zien elkaar dan wel in de rechtbank' zou mijn antwoord zijn. Hoeveel jaar gaat die kerel de hardnekkigaard uithangen, denk je? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik mag die man nu al niet.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
En als blokker niet levert en het komt voor de rechtbank zal hij nog wel een schadevergoeding eisen ook ...:lol: Vanaf nu ga ik toch ook even de bonnetjes extra nakijken ... Ps is aan vervanging toe ... *zoekt reclame van mediamarkt* 8-) |
Citaat:
Hij heeft er niets aan te verliezen , buiten z'n bonnetjes , en Blokker verliest dat proces toch... En ... Hij heeft de media mee hé , die vinden zo'n stoten best leuk .... Ps , als er iemand bonnetjes van auto's overheeft ....:-P |
Citaat:
wa ne zeveraar, dat hij is normaal doet.. die heeft gewoon geen leven, als je je daarmee bezig houdt |
Citaat:
|
Heeft er nog iemand bonnetjes? Ik vond deze actie gewoon zalig. Het bewijs dat je geen pijl en boog nodig hebt om de rijken op hun plaats te zetten.
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat 'verliest' Blokker? Als ze het wat handig aan boord leggen, dan komen ze daar nog supersympathiek uit, want slachtoffer van een sluwe oplichter... (ik vind die kerel zo al super-onsympathiek met z'n deurwaarder) Onbetaalbare reclame, want je kan alle rechtsmiddelen uitputten. Voor Blokker kost zo'n procedure verhoudingsgewijs véél minder dan voor die 'handige vent'. Een Pyrrhus-overwinning is ook een overwinning... maar niet echt iets om je goed bij te voelen, niet? (z'n advocaat zal hij immers zelf mogen betalen...) |
Citaat:
|
Citaat:
|
[filosoof]
Dat geteisem van blokkers moet het zelf maar weten.:twisted: Hun held :evil: :evil: ![]() En wat hebbbben we hier :-o :twisted: ![]() Ze moesten altijd pikken van blokkers :evil: :twisted: die fascinazisten leven toch maar van ons belastingsgeld :evil: :roll: :roll: [/filosoof] |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be