![]() |
Ziek worden en sterven of sterven van honger!!!!
Citaat:
Vlees is ongezond, groenten zijn vervuild en nu is brood blijkbaar ook nog eens kankerverwekkend. Blijkbaar moeten we van de medische wereld verhongeren om gezond te blijven. |
Kanker aan mijn eierstokken! 8O
Ik mag er niet aan denken. |
Citaat:
|
Overdaad schaadt is een makkelijke slogan om te onthouden wat je kan eten.
Om de zoveel maanden komt men met een nieuw onderzoek dat aan moet tonen dat zus en zo giftig is. Men moet alert blijven daar niet van maar moet dat telkens zo gehyped worden door de media? Ondertussen worden we toch maar ouder en ouder. |
Stokoud nieuws in een nieuwe verpakking. Dat acrylamide gevormd wordt bij het bakken van voedsel op hoge temperaturen en dat dit kankerverwekkend is is al jaren geleden aangetoond. Het valt sterk te verminderen door niet te bakken boven 120 graden. Het zit ook al jaren in onze voeding en is niet plots toegenomen ofzo. Je hebt de hoeveelheid die je binnenkrijgt dus min of meer zelf in de hand door de dosering van die acrylamide bevattende voedingsmiddelen.
|
men zegt: eet veel groenten en fruit, dat zijn kankerremmers, maar die zijn allemaal gesproeid met middelen tegen insecten, ziekten enz... Dat is ook allesbehalve gezond!
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat mogen we eigenlijk nog wel eten, want zelfs het gras in de wei is volgens de medische wereld niet gezond? |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind dat zo'n foto's niet in een krantenartikel mogen staan als ik honger heb
|
Citaat:
|
Van kankeren krijg je kanker, net als van o.a. eten, bewegen en niets doen. Dat is ondertussen geen nieuws meer.
|
Onderzoek op laboratten heeft bewezen dat onderzoek op laboratten kanker veroorzaakt bij die ratten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be