![]() |
in navolging van Robert Stevaert...
De gouverneur van Limburg bracht mij op een ideetje: De her-eniging van de Vier provincies van Vlaanderen.
Als een gerespecteerd staatsman als Stevaert mag fantaseren, dan ik ook he. Daarom bij deze een oproep tot het her-enigen van de vier Vlaamse provincies !!!
Nu alleen nog zoeken naar een geschikt staatshoofd. Wie meent in aanmerking te komen kan steeds mailen naar [email protected] ( oud) Vlaamse Groeten |
De gouverneur van Limburg heet Steve Stevaert, niet Robert Stevaert.
|
Citaat:
Je mag ook Jos zeggen. :-P |
Citaat:
Nogmaals, zeeuws-vlaanderen is is vrijwel helemaal vernederlandst, ik denk niet dat er veel voorstanders daar te vinden zijn voor dit voorstel. |
robert stevaert moet zien dat hij een smakelijke pint kan tappen, en voor de rest zo weinig mogelijk spreken.
Dat is zijn opdracht in de politiek, iedereen botst tegen zijn limieten. Als hij meer kan af en toe zoals met excellent bovenstaand voorstel dan wordt dat getolereerd. Dat spreekt. |
Citaat:
veel succes met je bescheiden ambitie. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
voor u is dat een don't care want gij verdraagt geen bier.
en zoals ik reeds vermelde, bovenstaand voorstel is excellent, daar ben je het mee eens. Zelfs onze roze olifant, stel u voor. Ik twijfel er niet aan dat het ingegeven is door een of ander zelfbelang als daar zijn: money, money money maar dat is ok nu. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarom dan geen Groot-Brabant, van de Henegouwse grens tot aan de Gelderse en ZuidHollandse grenzen?:lol: :lol: :lol: |
Citaat:
|
toch wel
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nog in Zeeuws Vlaanderen geweest de laatste tijd? Sommige mensen nemen écht hun wensen voor waarheid.:roll: |
't Is Robert...
Die Steve vond hij zelf wel 'cool' klinken. Op z'n identiteitskaart staat dat niet; hij mag dan wel een goeie zakkenvuller zijn (noodzakelijk om ne goeie rooie te worden), maar geld voor een naamsverandering had hij blijkbaar niet over. Robert Stevaert dus... Of Joske voor de vrienden. |
Citaat:
Steve met de kookboekjes. Benieuwd hoe Caroline Gennez binnenkort begint te schnabbelen volgens de eigen-bankrekening-eerst cultuur van de rooie parvenu-sossen. Misschien met een nieuwe lingerie-lijn? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be