![]() |
Belgische manager in Liberia vermoord
Citaat:
|
Ik zal eens een reisje boeken om te gaan kijken volgend jaar.
Verschrikkelijk trouwens wat daar gebeurt. |
Voor mij mogen kolonialen door het volk terechtgesteld worden. Zeker wanneer de staat dat nalaat.
|
Citaat:
Twee, drie, vele Vietnams! |
Benigne fac, Domine, in bona voluntate tua Sion: ut aedificentur muri Jerusalem.
|
Citaat:
|
Laat ze het zelf maar oplossen, ik ga niet rouwen voor die man. Ook niet omgekeerd natuurlijk, die bevolking kan me ook niets schelen. Gaat het hier eigenlijk over een Waal of een Vlaming?:-P
edit: aan de naam te zien vlaming waarschijnlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
Mat. 10:34 |
Citaat:
|
Citaat:
|
mooi zo, nog een uitbuiter minder. moesten ze die mensen loon naar werken geven het zou niet nodig zijn om zoiets te doen.
er is enkele maanden geleden een reportage geweest van hoe die mannen daar tewerk gaan, echt schandalig was het!!!!! |
Citaat:
Dat is het echte probleem: de koloniaal ginder profiteert van het feit dat men hier totaal onverschillig is tegenover slavernij. Enkel door de lafheid van de blanke consument kan het neokolonialisme blijven bestaan. Pas op, ik ben anders wel optimistisch hoor, in Afrika is veel aan't verbeteren. En nu ze daar vooral met China samenwerken, ligt de toekomst in dat continent. Wij Europeanen kunnen daar binnenkort naartoe als culturele vluchteling, op zoek naar interessant werk, weg van het geriatrische, demente, uitgemergelde Europa. Maar de relatie zal dan wel zijn: blanke man, onder zwarte baas. En een beschaafde relatie. Alleszins, die Vlaming heeft er zelf omgevraagd. Elke executie is te veroordelen, maar sommige zijn wel te begrijpen. |
Liberia is dan ook gekoloniseerd door Zwate ex-slaven gesponsord door de United states of America.
Dus, C2C's waanzin komt wel tot uiting. Helaas is er een verkeerd huidskleurtje aan verbonden. |
Citaat:
Firestone wordt inderdaad gerund door vrije slaven. Dat waren we effe vergeten. |
Voor diegenen die dit verhaal ver van hun bed vinden, toch het volgende.
De rubberplantage van LAC in Liberia is eigendom van een Luxemburgse holding en wordt gerund door Socfinco, een Belgische dochteronderneming. Socfinco recruteert in België jonge afgestudeerden voor haar tropische plantages in Azië en Afrika. Het bedrijf werkt ook geregeld samen met Belgische universiteiten, en sponsort er research. Hoewel het management van LAC in Liberiaanse handen is, worden de operaties er geleid door buitenlanders. Bruno Michiels was landbouwingenieur en werkte al 7 jaar in het land. Hij werd met een Kalashnikov doodgeschoten toen hij samen met Liberiaanse LAC-werknemers in een dorp ging praten over de uitbreiding van het bedrijf. Zie ook http://www.standaard.be/Artikel/Deta...kelid=B91KB1F2 |
Wat de reactie betreft jegens Liberia:
![]() We should invade their countries, kill their leaders, and convert them to Christianity. |
Citaat:
Escuseer? Ik een Tjeef? Ja hoor. Morgen tussen 5 en 6, als er maar genoeg steekpenningen aanhangen. |
Citaat:
Hysterie is soms met eenvoudige middelen op te lossen. Met een paal, in dit geval. |
Dankzij La Dernière Heure weten we ondertussen al wat meer over het slachtoffer:
http://www.dhnet.be/infos/faits-dive...u-liberia.html Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be