![]() |
Sint: dit wil hebben op 5 december
Bent u de vervelende gsm-gesprekken in trein of bus beu? Verstoor het
gesprek. Officieel mag het niet, maar de apparaatjes om dat te doen bestaan wel. Met een klein zwart apparaatje kan je elk gsm-gesprek binnen de 10 meter verstoren. Het toestel zendt radiosignalen uit die het signaal van een mobiele telefoon onderbreken. In de meeste westerse landen is het toestel verboden. In de Verenigde Staten staat op het gebruik ervan zelfs een boete van 10.000 dollar. Maar in Hongkong is het apparaatje vrij verkrijgbaar voor 30 euro. Ga ik lekker domme blonde mutsen pesten die luid bellend over staat lopen. :-D |
Citaat:
|
Citaat:
![]() Maar niet doen hoor, het is tenslotte geld van ons allemaal en die flitspalen zijn soms toch echt nodig......:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
![]() |
Citaat:
|
Waarom is dat verboden? :-)
|
Citaat:
|
let wel, ik meen al ergens gelezen te hebben dat die impulsen die verspreid worden gevaarlijk kunnen zijn voor ernstige hartpatiënten.
|
Citaat:
|
Citaat:
Een Europese richtlijn verbiedt trouwens het in de markt brengen van zulke apparaten. In België is het illegaal om deze te kopen, verkopen, in bezit te hebben en te gebruiken. |
Citaat:
|
Als het dan toch verboden is, vraag ik iets anders aan de sint: een koran gedrukt op zacht papier.
|
Citaat:
Gij weet van geen ophouden, he? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar zou je jezelf niet beter bezig houden met een projectje als dit? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be