![]() |
wie is de grappigste komiek?
Wie is de grappigste komiek?
Ik baseer me voor deze poll op de vier dvd's die een bepaald tijdschrift al uitbracht onder de naam: Humor hall of fame. Omdat je u uiteindelijk toch op iets moet baseren. |
Ik heb Kama gekozen.
Maar deze is toch beter, helaas dood. Citaat:
![]() |
Citaat:
Hetzelfde bijna voor Kamagurka, dan wel niet omwille van TvG, maar omdat die zo'n mediahoer is geworden en ja zo zonder Herr Seele is hij niet echt je dat. Hoewel ik wel plat lag met zijn bloedend tandvlees en zijn stok.. Of zijn gesprek in Zaventem. Anyway, ik heb die Najib Amhali dankzij HUMO ontdekt en dat is degene waar ik het meest voor zou over hebben om die eens live te mogen meemaken. |
Theo Maassen, of anders de makers van Red Dwarf. O, en de Lama's.
|
ik denk dat er nog geen enkele stand up comedian mij ooit aan het lachen heeft gekregen. En het wordt hoog tijd dat Geert Hoste wordt afgevoerd, die man leeft nog bij gratie van de VRT:x
|
Uit deze lijst is Najib Amhali veruit de grappigste.
Alex Agnew blijft toch mijn favoriet... |
Vroeger Hans Teeuwen, maar Theo Maassen is echt wel stukken beter nu. Zijn laatste 2 zaalshows zijn werkelijk subliem. In Belgie Freddy Devadder
|
|
![]() chavez, zonder enige twijfel |
Freek de Jonge in zijn goeie jaren!
|
Najib Amhali
Hans Teeuwen Kamagurka Wim Helsen In die volgorde... maar mis ik nog op het lijstje Bill Hicks, Cat Williams, Robin Williams, Richard Pryor, .... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Billy Connoly...een Schot...om u te pletter te lachen.
|
David Chappelle
Chris Rock Eddy Murphy Mike Myers Richard Pryor en nog enkele |
Elio Di Rupo
|
Citaat:
"ooooooooh... the half pretzel" "I feel so... eeeer... invaded" :-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be