![]() |
NWO Fake?
Vorige week keurde de Europese commissie een akkoord over gebruik van biometrische gegevens goed op het pasport.
Zo moet iedereen vanaf 6 jaar een vingerafdruk hebben op de chip, ook een gelaatsscan komt in aanmerking. Dat een digitale vingerafdruk een zware foutmarge heeft, speelt blijkbaar geen rol. Ook de mannier waarop het akkoord tot stand is gekomen is allerminst dubieus en zorgwekkend. Alle democratische principes zijn hiervoor overboord gehooid. Citaat:
|
Binnen de kortste keren kan je dit bericht in de NWO-thread vinden. Dat, of ik zal serieus verrast zijn. ;-)
En ja, de NWO boekt vooruitgang met rasse streden. Weinig mensen zijn bereid om het hele gedoe uit de taboe-sfeer te liften en zich eens te informeren. |
Hebben jullie trouwens al gehoord van de European Council on Foreign Relations, de EU-variant van de Amerikaanse CFR, medegesticht door onzer aller ex-premier Dehaene? ;-)
|
De fabrikant van die chip gaat er prat op dat je zelfs het pasport niet uit uw tas hoeft te halen.
Een eenvoudige radioscanner kan de data ongemerkt uit de chip halen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat gaat wel erg ver.
Maar hoe zit het nu met die zaak? Want dat bericht dateert al van 2 december 2004. |
Citaat:
Dit is blijkbaar een bericht van bart Staes (Groen). De inhoud klopt volledig met wat vorige week is goedgekeurd. Ik begin dit wel erg grof te vinden! |
Jippie!:-D
We gaan naar een maatschappij zoals in de tv-series!!!8-) Wereldcomplotten, een persoon in vijf seconden lokaliseren, mensen dubbel maken, dit wordt echt super!:-):-) |
Citaat:
|
Aan alle studenten zou ik de goede raad willen meegeven om een studie te kiezen die nauw aansluit bij een hoge functie in de maffia of een andere misdaadorganisatie, het worden schitterende tijden, die niemand mag missen!
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
In Duitsland is je vingerafdruk op je paspoortchip toch al lang gemeengoed?
|
Men stelt het voor als zijnde de keuze tussen "veiligheid" en "privacy".
Mijn bedenking is dat bij een oneindig aantal data die men "in real time" kan opvragen , de relevantie niet verdrinkt in een poel van te veel.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be