![]() |
Geflitst en verbannen!
Verkeersactiviste rijdt 188 km/u
De jeugd verantwoordelijkheid bijbrengen in het verkeer is één ding, maar zelf zo handelen kan een stuk moeilijker zijn. Geflitst Een jonge advocate die in Vlaanderen vrijwilliger is voor de 'Responsible Young Drivers' is op de snelweg geflitst met een snelheid van 188 kilometer per uur. Verantwoord De Responsible Young Drivers 8O is een organisatie die jongeren wil bewegen tot verantwoord rijden, zonder alcohol achter het stuur en zonder snelheidsovertredingen. De vrouw is er niet meer welkom als vrijwilliger.:lol: :lol: :lol: |
Citaat:
|
wat is haar uitleg?
Ik moest snel nog wat verkeerslessen gaan geven? |
menselijk hé ... als iedereen dat nu eens zou willen of kunnen toegeven hé
|
Oeps, nen 'Bob' geflitst en verbannen, lollig!
|
188 km/uur?
Dat reed ik op mijn brommertje! :-D |
Citaat:
mijnen auto kan zo neig nie. |
Citaat:
dan moogde met de mercedes van de zatte slager rijden... |
Citaat:
![]() ??? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens hoe kan zij verder nog lid zijn van deze vereniging, want één van de voorwaarden om er lid van te zijn en als vrijwilliger te kunnen werken is een rijbewijs hebben. En ik vermoed dat men dit haar ook wel zal afpakken, of afgepakt heeft. |
Citaat:
|
Citaat:
En daar ik zelf geen snelheidsduivel ben, maar eerder een slak op de baan( volgens mijn kids toch), maakte het mij weinig uit dat ze niet sneller dan 75 konden. |
Het was toch niet toevallig familie van lange Frans hè? Anders is het namelijk genetisch, jezelf precies op het verkeerde vlak een goed imago aan willen meten.
|
Citaat:
BTW: als er nu nog één feministe heel sexistisch over 'machogedrag' aan het stuur durft zeveren, dan schuif ik haar dit artikel onder de neus. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be