![]() |
Alwéér een geval van busagressie
Citaat:
|
Citaat:
|
Om dan nog maar te zwijgen over het racisme van vele trambestuurders in Gent.
|
Citaat:
Tis hun eigen schuld. Mensen worden niet als racist geboren maar worden dat door vrienden van u. In de decascoop vanhetzelfde;ja,al eens mij geirriteerd aan vlamingen maar uw vrienden spannen alweer de kroon. |
Laya, of er racisme is vanuit trambestuurders in Gent kan ik niet beoordelen, wel dat er in Antwerpen veel mensen van jammeer genoeg vaak oorspronkelijk andere origine rondlopen, die agressie heel normaal en gerechtvaardigd vinden!
Daar naast kijken door de focus te verschuiven richting racisme is een argument wat slechts de discussie over toenemende agressie uit de weg gaat! |
Citaat:
|
Citaat:
Hetgeen hier alweer is gebeurd heeft totaal niets te maken met hetgeen jij hier afkomt. |
Citaat:
Niet persoonlijk aanvallen, ik doe dat ook niet. Een beetje beleefd blijven. On topic: Ik heb op de tram één keer luidruchtige allochtone jongeren meegemaakt. Meer niet... racistische reakties van trambestuurders daarentegen... bvb als een allochtoon bij de bestuurder een ticketje wil kopen zeggen dat hij aan de automaat een moet kopen, hem laten afstappen en doorrijden (2x) als een 'Belg' dat doet blijft de chauffeur gewoon even wachten. Een neger die geen gepast geld had en dus toch bij de chauffeur moest kopen had zijn rug pas gekeerd toen de chauffeur zei 'dat leeft van het ocmw maar heeft toch geld genoeg om een duurder ticket op de tram te kopen' Was ik in die man zijn plaats ik had een klacht ingediend, vroeg hij naar getuigen ik had me zeker kandidaat gesteld! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als 'jongeren' de aap uithangen moeten ze aangepakt worden, in het andere geval doe je gewoon je job en maak je geen onderscheid tussen de passagiers. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jan, ik ben niet nieuw op dit forum hoor, maar erger me eraan dat bij iedere discussie met dezelfde mantra's gezwaaid worden, zonder inhoudelijk ergens op in te gaan!Laya, er is nog steeds verschil tussen een foute opmerking en een busschauffeur fysiek te lijf gaan en wat dat doorrijden betreft als je geen ticket hebt, dat overkomt Vlamingen evengoed dus dit aanhalen als racisme is wel erg vergaand! NIet alles wat je overkomt als allochtoon is racisme he?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bus/tram/metro/trein afschaffen verdorie, preventief het risico wegnemen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be