![]() |
Vrienden dood pesten op het werk mag nu
Citaat:
Wat een schande is dat nu zeg,pesten mag nu gerust zonder dat ze er voor gestraft worden :evil::evil::evil: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik blijf het een schande vinden eerder wat die uitspraak is van de rechtbank,aluwel het woordje RECHTbank hier wel wat misplaatst is vind ik :? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je hebt over het algemeen drie uitkomsten als je gepest wordt:
1) Je gaat er onderdoor. 2) Je wordt er sterker van. 3) Je gaat er tijdelijk onderdoor en wordt er daarna sterker van. Ik vind dat mensen die pestgedrag ondervinden een gratis cursus weerbaarheid moeten kunnen krijgen. Een assertiviteitscursus zeg maar. De ingesteldheid en uitstraling van de gepeste veranderd op zo'n manier dat de pesters geen voedingsbodem meer hebben voor hun pestgedrag. |
Pesten door de limburgse leeuw op dit forum mag dus,want mijnheer is echt heilig hoor :roll:
|
Citaat:
Ik vind dat mensen die pestgedrag ondervinden een gratis cursus weerbaarheid moeten kunnen krijgen. Een assertiviteitscursus zeg maar. De ingesteldheid en uitstraling van de gepeste veranderd op zo'n manier dat de pesters geen voedingsbodem meer hebben voor hun pestgedrag. en het zou ook helpen als je eens iets nuttigs zou ondernemen;-) |
Uiteraard, maar of dat voldoende is?
|
Citaat:
|
Ik had ook niet verwacht dat die mannen effectief veroordeeld zouden worden. Die link tussen zelfmoord en dat pestgedrag is er volgens mij ongetwijfeld geweest, maar probeer dat maar eens te bewijzen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
poets wederom poets he :twisted: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be