![]() |
Hé Derk.
Weet je wat ik vandaag gekocht heb? In België?
![]() * *¨ ¨ * ¨¨¨ ¨¨¨¨¨¨ ¨ :P * * :P * ditte.... * * ¨¨ ![]() |
Fuck, ze zijn onze winkels al aan 't infiltreren. 't Spel begint.
|
Citaat:
|
We zijn nog niet gescheiden en der staat al een nief lief te springen om ons binnen te doen. Eerst een paar jaar bezinnen zou ons geen kwaad doen toch?
|
Hebben ze in alle stedelijke Delhaize al jaren :roll:
Is da nu zo speciaal. (eet het trouwens zelf op mijn boterhammetjes:-P ) |
Citaat:
|
Citaat:
En? Wie ga je vergiftigen? |
Citaat:
|
Ik ga nu een Internationale Zonde plegen die ik nog nooit gepleegd heb.
Namelijk. Een plakje Deutsche Kerststol besmeren met Calvé Pindakaas. Yum. Yum. |
Als je daar nog een Heineken bij drinkt, dan geloof ik je op je woord dat je immuum bent voor AIDS ook.
|
Nope. Ik drink geen alcohol. Een kopje Zuid Afrikaanse rooibosthee. :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De Nederlanden zijn een feit............ VLAMING MOET FRIES FESTIVAL HERLANCEREN De Vlaamse artistiek leider Guy Coolen, directeur van het Antwerpse operahuis Transparant, moet het Fries Festival nieuw leven inblazen. Het Fries Festival, een reeks culturele evenementen, beleefde zeven jaar geleden zijn laatste editie. Een groep cultuurminnaars vond dat zonde en ijverde voor een nieuwe start. Met 1 miljoen subsidie van de provincie Friesland hopen ze van het Festival een internationaal spektakel te maken. Guy Coolen wil de rijke Friese amateur- cultuur koppelen aan professionele theatermakers, kunstenaars en musici. |
Citaat:
|
Die van jack klijn is veel beter! Die zoute brol van calvé krijg ik niet door mijn strot geramd.
|
Calvé pindakaas vinden in BE, valt nogal mee.
Maar: wie kan er Calvé vinden met stukje noot in en... waar? mjam, lekker |
Citaat:
Gegrilde kip met pindasaus Ingrediënten :
Eerst maken we de saus. Doe pindakaas en water in een mengkom en mix tot een gladde massa. Voeg vissaus, sojasaus, rijstazijn, limoensap, knoflook, geraspte gember, sambal oelek, zout en peper toe. Mix het geheel en voeg twee eetlepels arachideolie toe. Zet even weg. De saus is nu klaar. Bestrijk de reepjes kip met de resterende arachideolie en roerbak ongeveer 3 minuten in de wok. Verdeel de saus in twee. Schenk het ene deel in een kom. Voeg de kipreepjes toe en meng door elkaar. Schenk de andere helft in een slakom. Rasp de worteltjes, snij de kool en paprika in dunne reepjes. Voeg de worteltjes, kool, paprika en jonge sla toe aan de slakom en meng goed. Verdeel de salade over de borden en voeg dan de kippenreepjes toe. Garneer eventueel met lente-uitjes, koriander en muntblaadjes. Smakelijk.... |
Smakelijk:
je moet nu ook niet overdrijven hé. Pindakaas met nootjes op de boterham = lekker maar pindasaus, beeeuh |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be