![]() |
Het verschil ts een belg en een vlaming
.
een belg ergert zich aan het feit dat de nationale voetbalploeg afgezakt is naar de 53ste plaats op we FIFA-wereldranglijst. een vlaming bekommert zich om het feit dat belgie op de 154ste plaats bengelt in de landenlijst van belastingen en efficientie. ;-) :| :-( |
Citaat:
Citaat:
En nu jij weer... :mrgreen: |
Citaat:
En iemand die zich aan beide ergert ? |
Ik erger me aan het feit dat de nationale voetbalploeg een van de oorzaken is van uw punt 2 "een Vlaming..."
|
Citaat:
|
6 miljoen Belgen zijn Vlaming
|
Citaat:
|
Citaat:
en KWAAD!:evil: |
Citaat:
Als het zo erg is, waarom gaan jullie er dan niet mee door. Mobiliseer uw volk dat staat gaat worden en hou op met te dromen achter uw pc in de kelder. Ach ja, uw nationalisten kunnen nu niet, want ze zitten allemaal naar VTM te kijken :lol: |
Citaat:
En daardoor verliezen die 10 miljoen Europeanen een groot deel van hun economische mogelijkheden. Want ze moeten pakken geld uigeven en afgeven aan de belachelijke kinderruzie van een paar idioten die niet snappen dat de wereld aan iedereen toebehoord. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De ontvanger van het geld maakt de dienst uit en de gever moet op de knieen. Wie heeft er ooit zoiets beleefd? |
Citaat:
Hoeveel vluchtelingen wonen er bij jou in je huis? |
Citaat:
|
Ik snap dit langs geen kanten. Ik ben Belg, en ik ben ook Vlaming. Is er nu een verschil tussen mij?
|
Ik was fier om vlaming te zijn, maar ik kan dat vandaag de dag niet meer uiten, want dan word ik direct voor racist etc bestempeld...
Dank U Vlaanderen |
Citaat:
Als Vlaming zijn gelijk staat met ondoordacht werken en denken, wel dan schaam ik mij heel erg in Vlaanderen geboren te zijn uit Vlaamse ouders. |
Citaat:
En ik ben voorstander van een Europese Unie der Regio's, met één confederaal bestuur en grote zelfstandigheid voor de regio's en niet voor het opdelen van Europa in ouderwetse kleine staatjes die elkaar dood concureren of uitbuiten. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be