Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2007 (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=178)
-   -   Het verschil ts een belg en een vlaming (https://forum.politics.be/showthread.php?t=98334)

Ambiorix1 21 november 2007 21:59

Het verschil ts een belg en een vlaming

.
een belg ergert zich aan het feit dat de nationale voetbalploeg afgezakt is naar de 53ste plaats op we FIFA-wereldranglijst.

een vlaming bekommert zich om het feit dat belgie op de 154ste plaats bengelt in de landenlijst van belastingen en efficientie.

;-) :| :-(

Kim 21 november 2007 22:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix1 (Bericht 3089599)
.
een belg ergert zich aan het feit dat de nationale voetbalploeg afgezakt is naar de 53ste plaats op we FIFA-wereldranglijst.

Dat kan me eigenlijk compleet gestolen worden...

Citaat:

een vlaming bekommert zich om het feit dat belgie op de 154ste plaats bengelt in de landenlijst van belastingen en efficientie.
Boeit me veel meer!

En nu jij weer... :mrgreen:

Hallebarde 21 november 2007 22:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix1 (Bericht 3089599)
.

;-) :| :-(

Hm, ja.
En iemand die zich aan beide ergert ?

The Paulus Experience 21 november 2007 22:08

Ik erger me aan het feit dat de nationale voetbalploeg een van de oorzaken is van uw punt 2 "een Vlaming..."

Hashiwokakero 21 november 2007 22:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 3089620)

Boeit me veel meer!

Misschien zegt dit wel veel meer over jou dan over zijn stelling.:-D;-)

Internaut 22 november 2007 03:07

6 miljoen Belgen zijn Vlaming

Eddy B 22 november 2007 05:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Internaut (Bericht 3090231)
6 miljoen Belgen zijn Vlaming

6 miljoen Vlamingen zijn verplicht zich Belg te noemen

Eddy B 22 november 2007 05:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 3089620)

Boeit me veel meer!

BOEIEN Kim? Mij maakt zoiets triest...
en KWAAD!:evil:

illegal_alien 22 november 2007 14:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eddy B (Bericht 3090267)

Allee, we gaan weer een potje bleiten zuh.

Als het zo erg is, waarom gaan jullie er dan niet mee door. Mobiliseer uw volk dat staat gaat worden en hou op met te dromen achter uw pc in de kelder. Ach ja, uw nationalisten kunnen nu niet, want ze zitten allemaal naar VTM te kijken :lol:

Jantje 22 november 2007 14:41

Citaat:

10 miljoen Europeanen zijn verplicht zich Belg te noemen en die worden dan nog eens verplicht zich een tweede indeling te laten opdringen.
En daardoor verliezen die 10 miljoen Europeanen een groot deel van hun economische mogelijkheden. Want ze moeten pakken geld uigeven en afgeven aan de belachelijke kinderruzie van een paar idioten die niet snappen dat de wereld aan iedereen toebehoord.

illegal_alien 22 november 2007 14:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jantje (Bericht 3091062)
10 miljoen Europeanen zijn verplicht zich Belg te noemen en die worden dan nog eens verplicht zich een tweede indeling te laten opdringen.
En daardoor verliezen die 10 miljoen Europeanen een groot deel van hun economische mogelijkheden. Want ze moeten pakken geld uigeven en afgeven aan de belachelijke kinderruzie van een paar idioten die niet snappen dat de wereld aan iedereen toebehoord.

Applaus :clapping:

Jazeker 22 november 2007 15:22

Citaat:

*kuch* 6 miljoen moeten pakken geld uitgeven aan de andere 4 miljoen. Hoe kan je blik nu zo troebel zijn?

I amsterdam 22 november 2007 15:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 3091189)
*kuch* 6 miljoen moeten pakken geld uitgeven aan de andere 4 miljoen. Hoe kan je blik nu zo troebel zijn?

En wel de omgekeerde wereld.
De ontvanger van het geld maakt de dienst uit en de gever moet op de knieen.
Wie heeft er ooit zoiets beleefd?

Eddy B 22 november 2007 20:18

Citaat:

Grote mond, maar niks om het hard te maken.

Hoeveel vluchtelingen wonen er bij jou in je huis?

Maes_P 22 november 2007 20:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door I amsterdam (Bericht 3091203)
En wel de omgekeerde wereld.
De ontvanger van het geld maakt de dienst uit en de gever moet op de knieen.
Wie heeft er ooit zoiets beleefd?

Ik alle dagen van mijn huwelijk :oops:

Travis66 22 november 2007 22:31

Ik snap dit langs geen kanten. Ik ben Belg, en ik ben ook Vlaming. Is er nu een verschil tussen mij?

illegal_alien 23 november 2007 11:18

Ik was fier om vlaming te zijn, maar ik kan dat vandaag de dag niet meer uiten, want dan word ik direct voor racist etc bestempeld...

Dank U Vlaanderen

Jantje 23 november 2007 11:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eddy B (Bericht 3091825)
Grote mond, maar niks om het hard te maken.

Hoeveel vluchtelingen wonen er bij jou in je huis?

Wat hebben vluchtelingen nu in Godsnaam te maken met het Belg zijn?

Als Vlaming zijn gelijk staat met ondoordacht werken en denken, wel dan schaam ik mij heel erg in Vlaanderen geboren te zijn uit Vlaamse ouders.

Jantje 23 november 2007 11:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 3091189)

Mijn blik is helemaal niet vertroebel.
En ik ben voorstander van een Europese Unie der Regio's, met één confederaal bestuur en grote zelfstandigheid voor de regio's en niet voor het opdelen van Europa in ouderwetse kleine staatjes die elkaar dood concureren of uitbuiten.

De Waal 23 november 2007 11:47

Citaat:

volgens het forum hier denk ik dat je met een 50 tal vlamingen bent die zich geen Belg willen noemen. voor mij niet gelaten hoor, droom maar lustig voort, het wakker worden zal niet echt leuk zijn!!!!!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be