![]() |
Oude threads verwijderd?
Beste,
Ik bladerde daarnet even door al de discussies die ik hier al ooit heb opgestart en merkte daarbij op dat bij het aanklikken hiervan er wel een pagina opende, maar er geen berichten verschenen. Vreemd genoeg kan je wel bovenaan de site nog zien wat de titel van de discussie was, en uit hoeveel pagina's deze bestonden. Maar er staat dus geen enkele post. Is alles van voor een bepaalde datum verwijderd? Of heeft mijn computer gewoon kuren? |
Citaat:
Ik vermoed dat dat het gevolg is van de reorganisatie van categorieën en dus de verplaatsing van threads en berichten? |
Ah oké.
Ik hoop het. Ik zou het jammer vinden moest een deel van de berichten verloren gaan. |
Citaat:
|
Jammer. :(
|
Dus het is niet de NWO?
|
Citaat:
wil dat dan niet zeggen dat de Mods deel uitmaken van de NWO ? en als ze dat ontkennen uiteraard ook ! 8O |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zocht zojuist naar de draad die ik was gestart over de Vernieuwde Radio 1.
Niks. Verschwunden. Weg. :( |
Citaat:
Ik kan mij wel best inbeelden dat indien de structuur van het forum wijzigt de gebruikersinstellingen niet automatisch worden aangepast. De boomstructuur van een forum is normaliter het eerste waar aan moet worden gedacht bij het opstarten. Wie aan de basisstructuur prutst veroorzaakt chaos voor de gebruikers. Toch een bedenking: is het zich abonneren op zelfopgestarte topics dan geen betere oplossing ? Dan krijg je een bericht, per mail of pb naargelang je keuze, indien iemand reageert. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be