Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Oude threads verwijderd? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=98337)

Groentje-18 21 november 2007 23:01

Oude threads verwijderd?

Beste,

Ik bladerde daarnet even door al de discussies die ik hier al ooit heb opgestart en merkte daarbij op dat bij het aanklikken hiervan er wel een pagina opende, maar er geen berichten verschenen. Vreemd genoeg kan je wel bovenaan de site nog zien wat de titel van de discussie was, en uit hoeveel pagina's deze bestonden. Maar er staat dus geen enkele post.
Is alles van voor een bepaalde datum verwijderd?
Of heeft mijn computer gewoon kuren?

Heftruck 22 november 2007 00:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 (Bericht 3089858)

Nope, ik heb hetzelfde voor. ;-)

Ik vermoed dat dat het gevolg is van de reorganisatie van categorieën en dus de verplaatsing van threads en berichten?

Groentje-18 22 november 2007 00:58

Ah oké.
Ik hoop het. Ik zou het jammer vinden moest een deel van de berichten verloren gaan.

Kadee 23 november 2007 15:47

Citaat:

Beste,

Ik bladerde daarnet even door al de discussies die ik hier al ooit heb opgestart en merkte daarbij op dat bij het aanklikken hiervan er wel een pagina opende, maar er geen berichten verschenen. Vreemd genoeg kan je wel bovenaan de site nog zien wat de titel van de discussie was, en uit hoeveel pagina's deze bestonden. Maar er staat dus geen enkele post.
Is alles van voor een bepaalde datum verwijderd?

In de lange geschiedenis van dit forum werd al eens van server verhuisd, updates gedaan en zijn er andere problemen opgedoken, inderdaad zijn er (helaas) zaken in de loop van de tijd verdwenen geraakt, daar kunnen wij niet veel meer aan doen. Onze technici proberen dat uiteraard te beperken.

Groentje-18 5 december 2007 00:21

Jammer. :(

Jazeker 5 december 2007 15:22

Dus het is niet de NWO?

Anna List 5 december 2007 15:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 3125139)
Dus het is niet de NWO?

als de mods dit bevestigen,
wil dat dan niet zeggen dat de Mods deel uitmaken van de NWO ?

en als ze dat ontkennen uiteraard ook ! 8O

Rudy 5 december 2007 19:02

Citaat:

Beste,

Ik bladerde daarnet even door al de discussies die ik hier al ooit heb opgestart

Hoe doe je dat eigenlijk: bladeren door discussies? is dat anders dan zich abonneren op een topic?

Kadee 6 december 2007 22:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 (Bericht 3123715)
Jammer. :(

dat is het inderdaad, maar niets loopt helemaal zoals een mens het graag zou willen, nietwaar.

Kadee 6 december 2007 22:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 3125139)
Dus het is niet de NWO?

Het gaat steeds om de NWO. Maar u beseft toch wel dat we uw gegevens nu moeten doorgeven aan de desbetreffende instanties?

Groentje-18 7 december 2007 13:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 3125762)
Hoe doe je dat eigenlijk: bladeren door discussies? is dat anders dan zich abonneren op een topic?

Ja. Ik bedoelde eigenlijk dat ik snel even keek naar de discussies die ik hier al had geopend. Dat doe je door op je eigen naam te klikken (die links van een bericht van jezelf staat, of onderaan bij 'geregistreerde gebruikers'), en dan op 'meer discussies van deze gebruiker' ofzoiets te klikken. Dan krijg je een overzicht.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kadee (Bericht 3128845)
dat is het inderdaad, maar niets loopt helemaal zoals een mens het graag zou willen, nietwaar.

Dat is waar. Helaas.

garfield 8 december 2007 11:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kadee (Bericht 3128856)
Het gaat steeds om de NWO. Maar u beseft toch wel dat we uw gegevens nu moeten doorgeven aan de desbetreffende instanties?

:splat:

PollyCorrect 8 december 2007 12:54

Ik zocht zojuist naar de draad die ik was gestart over de Vernieuwde Radio 1.

Niks. Verschwunden. Weg. :(

Rudy 8 december 2007 12:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 (Bericht 3130137)
Ja. Ik bedoelde eigenlijk dat ik snel even keek naar de discussies die ik hier al had geopend. Dat doe je door op je eigen naam te klikken (die links van een bericht van jezelf staat, of onderaan bij 'geregistreerde gebruikers'), en dan op 'meer discussies van deze gebruiker' ofzoiets te klikken. Dan krijg je een overzicht.

ah ok. Goed om weten. Ik wist van het bestaan van deze optie niets af: een overzicht van zelf opgestarte topics.

Ik kan mij wel best inbeelden dat indien de structuur van het forum wijzigt de gebruikersinstellingen niet automatisch worden aangepast. De boomstructuur van een forum is normaliter het eerste waar aan moet worden gedacht bij het opstarten. Wie aan de basisstructuur prutst veroorzaakt chaos voor de gebruikers.

Toch een bedenking: is het zich abonneren op zelfopgestarte topics dan geen betere oplossing ? Dan krijg je een bericht, per mail of pb naargelang je keuze, indien iemand reageert.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be