Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Godsdienst en levensovertuiging (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=111)
-   -   Criminaliteitsstatistieken moslims? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=98389)

Hashiwokakero 22 november 2007 23:58

Criminaliteitsstatistieken moslims?

Weet er iemand statistieken, cijfers, in verband met moslims en hoge criminaliteitscijfers?

Liefst zo veel mogelijk van over heel de wereld, het is echt de kwantiteit die eens telt en niet de kwaliteit.8-)

The Paulus Experience 23 november 2007 00:05

De moslimcriminaliteitscijfers blijken overal ter wereld het hoogst onder Moslims.

Hashiwokakero 23 november 2007 00:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience (Bericht 3092398)
De moslimcriminaliteitscijfers blijken overal ter wereld het hoogst onder Moslims.

Dat weet ieder nuchter mens maar ik ken iemand die dat absoluut blijft ontkennen, maar absoluut wel heilig gelooft in statistieken, dus... Weet jij er geen?

StevenNr1 23 november 2007 00:07

Paulus grapje is u ontgaan?

Savatage 23 november 2007 00:08

Hehe :-)

Probeer anders eens te zoeken naar dat rapport van Van San.

Hashiwokakero 23 november 2007 00:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1 (Bericht 3092407)
Paulus grapje is u ontgaan?

Nee dat is eigenlijk wat ik juist zoek, moslimcriminaliteit in de moslimmaatschappij.

praha 23 november 2007 00:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage (Bericht 3092410)
Hehe :-)

Probeer anders eens te zoeken naar dat rapport van Van San.

tenzij er hier sprake zou zijn van een nieuw rapport : dat onderzoek waarop dat rapport bebaseerd is is twee keer niks waard en de gehanteerde data hebben geen iota te maken met statistiek...

los van dit staat er nergens in dat er een causaal verband zou bestaan tussen etnie en criminaliteit ... ten spijt van wie dat er graag in zou willen lezen
zelfs Van San zelf zei dit nadrukkelijk

dus gesteld, dat het verder dan nog okay zou zijn... wat leert ons dat ivm met verhoogde criminaliteitgraad bij allochtonen ?

overigens heel die discussie is hier al een paar jaar geleden gevoerd... het besluit was dat heel wat mensen blijkbaar zaken zien die er niet in stonden gesterkt door de uitspraak van Van San dat het politieke establishment het taboe dat er rond hing niet wou doorbreken

praha 23 november 2007 00:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hashiwokakero (Bericht 3092433)
Nee dat is eigenlijk wat ik juist zoek, moslimcriminaliteit in de moslimmaatschappij.

8O
zoek je dat ?
en wat wil je daar nu precies mee aanvangen ?
da's wel helemaal appelen met peren vergelijken, lijkt me

Hashiwokakero 23 november 2007 00:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 3092506)
8O
zoek je dat ?
en wat wil je daar nu precies mee aanvangen ?
da's wel helemaal appelen met peren vergelijken, lijkt me

Ik zoek gewoon cijfers, oke?:-P Moet niet precies dat zijn...;-)

praha 23 november 2007 01:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hashiwokakero (Bericht 3092531)
Ik zoek gewoon cijfers, oke?:-P Moet niet precies dat zijn...;-)

geen idee waar je die kan vinden... maar ze lijken me volkomen irrelevant.. daar je in zulke maatschappij andere normen, andere wetten andere straffen hebt

maar wat bedoel je precies ?
moslimcriminaliteit in een moslimmaatschappij ?
wil je dan cijfers over pakweg handtassendiefstal in de SA gepleegd door moslims of watte ?

PS. ik ben radeloos op zoek naar dat rapportje van Marion Van San, 'k dacht dat ik die pdf of wat dan ook opgeslagen had, en op 't net is het uiteraard niet meer te vinden tssss
iemand ?

styllo_ben 23 november 2007 01:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hashiwokakero (Bericht 3092433)

als je dit zo definieert, kan je haast geen ander cijfer uitkomen dan 100%

en dan zelfvoldaan achterover leunen en een niet gemeende zucht laten weerklinken: ziet ge wel, het zijn altijd de moslims...

:roll:

styllo_ben 23 november 2007 01:47

jezus hoe dom kan iemand zijn

filosoof 23 november 2007 02:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hashiwokakero (Bericht 3092373)
Weet er iemand statistieken, cijfers, in verband met moslims en hoge criminaliteitscijfers?

Liefst zo veel mogelijk van over heel de wereld, het is echt de kwantiteit die eens telt en niet de kwaliteit8-)

Citaat:

het is echt de kwantiteit die eens telt en niet de kwaliteit
:roll: :roll: :roll:

Duimzuigen dus...
Néé, ik ben niet verwonderd na 't lezen van je posts tot nu.

Wolf 23 november 2007 06:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hashiwokakero (Bericht 3092373)

Liefst zo veel mogelijk van over heel de wereld, het is echt de kwantiteit die eens telt en niet de kwaliteit.8-)

Dat is staatsgeheim!

Alleen al het vermelden van "Moslims en criminaliteit" in dezelfde zin is volgens de linkse tovenaars 'VERBODEN'. :stalin:

system 23 november 2007 10:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wolf (Bericht 3092676)
Dat is staatsgeheim!

Alleen al het vermelden van "Moslims en criminaliteit" in dezelfde zin is volgens de linkse tovenaars 'VERBODEN'. :stalin:

Vraag is natuurlijk: waarom is de criminaltiteit zo hoog? Als 'men' mensen systematisch werk weigert omdat ze een arabische naam hebben, dan weet ik waar de criminelen zitten: namelijk bij 'men'.

filosoof 23 november 2007 10:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben (Bericht 3092603)
als je dit zo definieert, kan je haast geen ander cijfer uitkomen dan 100%

en dan zelfvoldaan achterover leunen en een niet gemeende zucht laten weerklinken: ziet ge wel, het zijn altijd de moslims...

Idd lijkt dat de bedoeling.

circe 23 november 2007 10:29

Het aantal moslims dat in België in de cel zit, wordt geschat op 3.000 tot 4.000.

De volledige gevangenispopulatie vindt u hier: http://www.npdata.be/Data/Gevangenis...enen-90-05.htm

--------------------------

http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_579107.html

--------------------------

Gaande van één derde tot bijna de helft ongeveer --. Voor 5% van de bevolking, dat was het toch hé?

StevenNr1 23 november 2007 11:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wolf (Bericht 3092676)
Dat is staatsgeheim!

Hashiwokakero 23 november 2007 12:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben (Bericht 3092606)
jezus hoe dom kan iemand zijn

Amaai jij bent kortzichtig, in vergelijking met andere landen eh. U bent hier serieus afgegaan.:lol:

styllo_ben 23 november 2007 12:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hashiwokakero (Bericht 3093019)
Amaai jij bent kortzichtig, in vergelijking met andere landen eh. U bent hier serieus afgegaan.:lol:

hoezo afgegaan.

In vergelijking met andere (niet islamitische) landen, zal de moslimcriminaliteit (trouwens, dit is een nieuw woord, wat is de definitie ervan?) in moslimlanden voor bijna 100% aan moslims toe te schrijven zijn. Correct toch.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be