![]() |
Criminaliteitsstatistieken moslims?
Weet er iemand statistieken, cijfers, in verband met moslims en hoge criminaliteitscijfers?
Liefst zo veel mogelijk van over heel de wereld, het is echt de kwantiteit die eens telt en niet de kwaliteit.8-) |
De moslimcriminaliteitscijfers blijken overal ter wereld het hoogst onder Moslims.
|
Citaat:
|
Paulus grapje is u ontgaan?
|
Hehe :-)
Probeer anders eens te zoeken naar dat rapport van Van San. |
Citaat:
|
Citaat:
los van dit staat er nergens in dat er een causaal verband zou bestaan tussen etnie en criminaliteit ... ten spijt van wie dat er graag in zou willen lezen zelfs Van San zelf zei dit nadrukkelijk dus gesteld, dat het verder dan nog okay zou zijn... wat leert ons dat ivm met verhoogde criminaliteitgraad bij allochtonen ? overigens heel die discussie is hier al een paar jaar geleden gevoerd... het besluit was dat heel wat mensen blijkbaar zaken zien die er niet in stonden gesterkt door de uitspraak van Van San dat het politieke establishment het taboe dat er rond hing niet wou doorbreken |
Citaat:
zoek je dat ? en wat wil je daar nu precies mee aanvangen ? da's wel helemaal appelen met peren vergelijken, lijkt me |
Citaat:
|
Citaat:
maar wat bedoel je precies ? moslimcriminaliteit in een moslimmaatschappij ? wil je dan cijfers over pakweg handtassendiefstal in de SA gepleegd door moslims of watte ? PS. ik ben radeloos op zoek naar dat rapportje van Marion Van San, 'k dacht dat ik die pdf of wat dan ook opgeslagen had, en op 't net is het uiteraard niet meer te vinden tssss iemand ? |
Citaat:
en dan zelfvoldaan achterover leunen en een niet gemeende zucht laten weerklinken: ziet ge wel, het zijn altijd de moslims... :roll: |
jezus hoe dom kan iemand zijn
|
Citaat:
Citaat:
Duimzuigen dus... Néé, ik ben niet verwonderd na 't lezen van je posts tot nu. |
Citaat:
Alleen al het vermelden van "Moslims en criminaliteit" in dezelfde zin is volgens de linkse tovenaars 'VERBODEN'. :stalin: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het aantal moslims dat in België in de cel zit, wordt geschat op 3.000 tot 4.000.
De volledige gevangenispopulatie vindt u hier: http://www.npdata.be/Data/Gevangenis...enen-90-05.htm -------------------------- http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_579107.html -------------------------- Gaande van één derde tot bijna de helft ongeveer --. Voor 5% van de bevolking, dat was het toch hé? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hoezo afgegaan. In vergelijking met andere (niet islamitische) landen, zal de moslimcriminaliteit (trouwens, dit is een nieuw woord, wat is de definitie ervan?) in moslimlanden voor bijna 100% aan moslims toe te schrijven zijn. Correct toch. :roll: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be