Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Love and Sex with Robots(nieuwe hype, seks met robot) (https://forum.politics.be/showthread.php?t=98415)

Buyck Ruben 23 november 2007 18:11

Love and Sex with Robots(nieuwe hype, seks met robot)

De 62-jarige schaakmeester uit Londen promoveert in Maastricht, omdat het onderwerp in Groot-Brittannië taboe is.

'Seks met robots heeft toekomst'

MAASTRICHT- Mensen zullen in de toekomst net zo vaak en misschien wel meer seks hebben met robots dan met elkaar. Dat voorspelt de internationale schaakmeester David Levy in zijn proefschrift ,,Love and Sex with Robots'', waarop hij donderdag promoveert aan de Universiteit Maastricht.

Nu al bestaan er realistische poppen met wie mannen seks kunnen hebben. In de nabije toekomst worden deze uitgerust met intelligente software. Het grote voordeel is dat een robot alles doet wat iemand wil, niet tegenstribbelt en dus als een soort ,,seksslaaf'' gebruikt kan worden, aldus Levy. Hij voorspelt dat in 2050 seks en zelfs huwelijken met robots de normaalste zaak van de wereld zullen zijn.

Mensen zullen verliefd worden op robots, omdat die naar de wensen en behoeftes van de gebruiker geprogrammeerd kunnen worden, aldus Levy donderdag. Mensen zullen zelfs liever een robot ,,beminnen'' dan een mens van vlees en bloed. ,,Uit Amerikaans onderzoek blijkt nu al, dat veel mensen liever hun echtgenoot dan hun hond verliezen'', zei Levy. ,,Dat zal met robots niet anders zijn.''

In Korea en Japan zijn momenteel van siliconen gemaakte poppen die net echt lijken, erg populair. Ze kosten ruim 5000 dollar en zijn niet aan te slepen. ,,In Tokyo kun je zo'n Sex Doll huren voor 100 euro per uur'', aldus Levy. Maak van zo'n pop een robot, dan vormen die binnenkort een heuse concurrentie voor prostituees, weet Levy.

Huwelijken houden steeds minder lang stand en trouwen met een gewillige robot zou binnenkort een alternatief vormen. Levy verwacht wel wat tegenstand door religieuze staten en groeperingen, maar die zal volgens hem wegebben.

Robots kunnen binnenkort meer dan alleen een orgasme bezorgen. Ze zullen ook steeds meer macht krijgen. ,,Over enkele decennia zit mogelijk een robot in het Witte Huis'', denkt Levy, die grote veranderingen voorspelt op het gebied van ethiek.

BRON: http://www.ad.nl/multi-media/article1726187.ece

Raf 23 november 2007 18:17

Citaatrecht versus auteursrecht

Omtrent copy/pasten

Plagiaat is verboden, beste...

Buyck Ruben 23 november 2007 18:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 3093895)

En met bronvermelding?

Raf 23 november 2007 18:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Buyck Ruben (Bericht 3093900)
En met bronvermelding?

Véél beter. Flinke jongen. ;-)

Buyck Ruben 23 november 2007 18:24

DANK U

1. Zullen zei éénvoudige baantjes overnemen in fabrieken en kantoren?
2. Zal de robot later uw eigenlijke robothuisdier worden of uw slaaf?
3. Zal ze een brote dienst bewijzen in de ruimtevaart of op slagvelden?

en ik zie oude bejaarden met lieve robots al helemaal zitten, nooit meer alleen en uit de stoel! of toch niet?

BRON:http://www.world.honda.com/news/2007.../pages/04.html

Marie van de koster 23 november 2007 22:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Buyck Ruben (Bericht 3093876)
...........

Nu al bestaan er realistische poppen met wie mannen seks kunnen hebben. In de nabije toekomst worden deze uitgerust met intelligente software. Het grote voordeel is dat een robot alles doet wat iemand wil, niet tegenstribbelt en dus als een soort ,,seksslaaf'' gebruikt kan worden, aldus Levy. Hij voorspelt dat in 2050 seks en zelfs huwelijken met robots de normaalste zaak van de wereld zullen zijn.
..............

BRON: http://www.ad.nl/multi-media/article1726187.ece

Waarom geen realistische poppen met wie vrouwen seks kunnen hebben?
Ik voel mij gediscrimineerd :evil:

forumspook 24 november 2007 00:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 3094490)
Waarom geen realistische poppen met wie vrouwen seks kunnen hebben?
Ik voel mij gediscrimineerd :evil:

dat komt nog wel, maak u geen zorgen.Van die Robot- Adonissen in silicoon , met grote lullen, voor lelijke oude wijven, die geen levende vent aan de haak kunnen slaan, en voor homo's.

Pies Descalzos 24 november 2007 00:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door forumspook (Bericht 3094680)
dat komt nog wel, maak u geen zorgen.Van die Robot- Adonissen in silicoon , met grote lullen, voor lelijke oude wijven, die geen levende vent aan de haak kunnen slaan, en voor homo's.

:lol: die homo's moet er toch weer bij he... Seks met een robot, komaan, dat kan toch niet goed aanvoelen...

Buyck Ruben 24 november 2007 12:53

Nu laggen we ermee maar wacht binnen enkele jaren...

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pies Descalzos (Bericht 3094701)
:lol: die homo's moet er toch weer bij he... Seks met een robot, komaan, dat kan toch niet goed aanvoelen...

Moest ik tegen jou in de jaren '70 gezegd hebben dat ik later met jou ging kunnen chatten of mailen via een digitaal netwerkwerk wereldwijd. Dan ging u me zot verklaren!

Wel nu, als ik u zeg dat rond 2050 sex met robots de normaalste zaak van de wereld zal zijn. Dan zult u me nu ook zot verklaren.

Maar niets belet natuurlijk dat de wered aan komische snelheden verder evolueerd.

NB: Er zijn wat mensen die aan zelfbevrediging doen.

Ik voeg er wel direct aan toe dat ik gewoon constateer dat is zo is. Ik stel me onpartijdig op in deze situatie.

Marie van de koster 24 november 2007 13:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door forumspook (Bericht 3094680)

Uw sarcasme glijdt van me af.
Ik voel me wreed opgelucht dat ik ook een poppeke krijg :-D

Pies Descalzos 24 november 2007 13:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Buyck Ruben (Bericht 3095459)
Moest ik tegen jou in de jaren '70 gezegd hebben dat ik later met jou ging kunnen chatten of mailen via een digitaal netwerkwerk wereldwijd. Dan ging u me zot verklaren!

Wel nu, als ik u zeg dat rond 2050 sex met robots de normaalste zaak van de wereld zal zijn. Dan zult u me nu ook zot verklaren.

Maar niets belet natuurlijk dat de wered aan komische snelheden verder evolueerd.

NB: Er zijn wat mensen die aan zelfbevrediging doen.

Ik voeg er wel direct aan toe dat ik gewoon constateer dat is zo is. Ik stel me onpartijdig op in deze situatie.

Inderdaad, maar dat seks met een robot te preferen valt boven een natuurlijk lichaam lijkt me een brug te ver.

Rudy 24 november 2007 13:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Buyck Ruben (Bericht 3093876)
'Seks met robots heeft toekomst'

Iets om onder de kerstboom te leggen.

Bestaan hieromtrent ook cadeaubonnen ?

Leuk gadget voor wie tijdelijk zonder zit (sic). Overspel met een robot zou nog maatschappelijk aanvaardbaar kunnen zijn. Of is de robot niet meer dan een dildo in een menselijk kleedje ?

Vraagje: wordt er binnen de neuk-robotica ook gedacht aan ervaringsdeskundigen ?

Buyck Ruben 24 november 2007 14:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pies Descalzos (Bericht 3095557)
Inderdaad, maar dat seks met een robot te preferen valt boven een natuurlijk lichaam lijkt me een brug te ver.

Dat is misschien wel zo momenteel, maar in de toekomst zal de mens meer en meer kunstmatiger leven en worden en zal de robot steeds meer menselijker worden (zal steeds meer op ons gaan gelijken).

We groeien dus met ander woorden naar elkaar toe. Sommige mensen zitten nu al verstrengelt met techniek zowel inwendig als uitwendig. Denken we aan pacemakers, kunstmatige of robotische protesen die ledematen vervangen. En tal van elektronische en robotachtige objecten in auto en multimedia apparaten (i-phone, boordcomputer enz)...en onze onspanning in vrije tijd.

Maar er zal natuurlijk een etische discussie ontstaan in de toekomst of dit wel getolereerd zal worden.

Buyck Ruben 24 november 2007 14:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 3095582)
Iets om onder de kerstboom te leggen.

Bestaan hieromtrent ook cadeaubonnen ?

Leuk gadget voor wie tijdelijk zonder zit (sic). Overspel met een robot zou nog maatschappelijk aanvaardbaar kunnen zijn. Of is de robot niet meer dan een dildo in een menselijk kleedje ?

Vraagje: wordt er binnen de neuk-robotica ook gedacht aan ervaringsdeskundigen ?

Het leid geen twijfel dat de seksindustrie daar zeker zal op inspelen en het in de toekomst commercieel zal uitbuiten!

forumspook 24 november 2007 20:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pies Descalzos (Bericht 3094701)

Ik ben zeker dat er voor seksrobotten een goede afzetmarkt gaat komen bij die mannen. Maar niet enkel bij hun natuurlijk, al die rijke ouwe wijven die nu mannelijke hoeren huren, gaan zo een ding kopen, en in hun slaapkamer zetten.

forumspook 24 november 2007 20:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 3095539)
Uw sarcasme glijdt van me af.
Ik voel me wreed opgelucht dat ik ook een poppeke krijg :-D

Ik wens het u van ganser harte:-D En veel plezier ermee:lol:

forumspook 24 november 2007 20:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pies Descalzos (Bericht 3095557)

Er zijn ook voordelen toch. Stel u zo een robot voor, die kan nooit ziek worden, geslachtsziektes wil ik zeggen, gewoon het reservoir uitkuisen. Die spreekt nooit tegen, men moet er niet mee praten voor èn na de "liefde":-)
Ik denk dat veel mensen daar in geïnterresseerd zullen zijn. Trouwens, het bewijs is wel het grote succes van al die seks-toys tegenwoordig. Een robot, dat is gewoon een toy meer, een geperfectioneerde.

Rudy 24 november 2007 21:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Buyck Ruben (Bericht 3095692)
Het leid geen twijfel dat de seksindustrie daar zeker zal op inspelen en het in de toekomst commercieel zal uitbuiten!

Volgens één van de drie robotica-wetten van Assimov blijft de robot steeds ondergeschikt aan de mens. Een gat in de markt, maar niet voor wie houdt van sm-spellekes.

BitterSweet 24 november 2007 21:02

Met pillen van duracel
kan de robot het wel
dus Marie van de koster laat u niet kennen
en laat u eens lekker verwennen
koop echter geen pillen van de GB
die gaan een volle beurt niet mee

forumspook 24 november 2007 23:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BitterSweet (Bericht 3096450)
Met pillen van duracel
kan de robot het wel
dus Marie van de koster laat u niet kennen
en laat u eens lekker verwennen
koop echter geen pillen van de GB
die gaan een volle beurt niet mee

Koop nu uw robot oplaadbaar met zonnepanelen ingebouwd op zijn rug. Hij laadt zich vanzelf op terwijl hij u in de tuin een flinke beurt geeft:lol: Allee, Mariekke , vooruit met de geit:lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be