Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Duitse neonazi's kerven meisje swastika in de huid (https://forum.politics.be/showthread.php?t=98424)

gm10 23 november 2007 21:18

Duitse neonazi's kerven meisje swastika in de huid

Duitse neonazi's kerven meisje swastika in de huid

document.write('');

BERLIJN - De Duitse politie is op zoek naar een groep neonazi's die vrijdag een hakenkruis kerfden op de heup van een 17-jarig meisje. Het meisje probeerde de groep te doen stoppen met het pesten van een 6-jarig allochtoon meisje.
Bij een supermarkt in de Oost-Duitse stad Mittweida stonden de vier neonazi's een huilend meisje te jennen. Toen de tiener hen vroeg daarmee te stoppen, werd ze tegen de grond gewerkt en met een scalpel bewerkt, aldus de politie. 'Toen de mannen het SS-teken ook in haar wang probeerden te krassen, begon het meisje hevig tegen te stribbelen en lieten ze haar gaan', meldde de politie nog.

Zowel het teken van Hitlers Waffen-SS als de swastika zijn verboden symbolen in Duitsland.

De neonazi's waren kaalgeschoren en droegen bomberjacks. De politie vond later neonazistische pamfletten in het appartement van een van de verdachten.

Mittweida ligt in de oostelijke staat Saksen, waar de extreemrechtse Nationaal Democratische Partij (NPD) in de regionale verkiezingen van 2004 meer dan 9 procent van de stemmen haalde.

------------

Dit zal weer duidelijk de schuld van de linkse media zijn.

Mitgard 23 november 2007 21:23

is swastika's in meisjeshuiden kerven niet gewoon vrije meningsuiting?

Andro 23 november 2007 21:30

Ik vind dat het meisje recht heeft om dit op het scrotum van de daders te kerven.

born2bewild 23 november 2007 21:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Andromeda1968 (Bericht 3094397)
Ik vind dat het meisje recht heeft om dit op het scrotum van de daders te kerven.

Als die daders dan volgend jaar of zo naar't ander extreem gaan lurken (niet onwaarschijnlijk wegens 100% gaga), moet dat dan aangepast worden?

En nog iets...als die dat gewoon tof of cool vinden zo'n tatouage op hun *****? Gaat ge ze dan belonen of zo?

Andro 23 november 2007 21:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild (Bericht 3094403)
Als die daders dan volgend jaar of zo naar't ander extreem gaan lurken (niet onwaarschijnlijk wegens 100% gaga), moet dat dan aangepast worden?

Stalin er overheen.

Andro 23 november 2007 21:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild (Bericht 3094403)
...

En nog iets...als die dat gewoon tof of cool vinden zo'n tatouage op hun *****? Gaat ge ze dan belonen of zo?

Ja, ik zal er eens ping-pong mee spelen.

Heftruck 23 november 2007 21:47

Walgelijk.

born2bewild 23 november 2007 21:52

waarover gaan we discussieren hier?

Boadicea 23 november 2007 21:57

Oei, een probleem voor dat meisje ... die loopt nu onvrijwillig rond met verboden tekens op haar huid. Waar sommigen zich mee bezig houden ... misschien moeten we eens een hamer en een sikkel in hun gat branden.

djimi 23 november 2007 22:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Andromeda1968 (Bericht 3094397)

Op hun goor bakkes, ja.

Honoré gepluimd 23 november 2007 23:27

Laten we niet te vlug conclusies trekken, mogelijk hebben we hier te maken met een "aandachtshoer".

filosoof 23 november 2007 23:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Honoré gepluimd (Bericht 3094586)
Laten we niet te vlug conclusies trekken, mogelijk hebben we hier te maken met een "aandachtshoer".

waarom, vroeg ze 't eerst aan jou?

born2bewild 23 november 2007 23:45

allez, laat ons maar ineens tot de kern van de topic komen. Voor wie moet ik nu stemmen, zeg het mij.

filosoof 23 november 2007 23:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild (Bericht 3094619)
allez, laat ons maar ineens tot de kern van de topic komen. Voor wie moet ik nu stemmen, zeg het mij.

Heb jij al stemrecht?:-o

born2bewild 23 november 2007 23:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 3094626)
Heb jij al stemrecht?:-o

in uw dromen niet.

Maar antwoord nu eens, je pogingen om dat geval hier, en andere, te recupereren zijn al degoutant genoeg geweest.

Last van scrupules zult ge toch niet hebben zeker.

Sante 23 november 2007 23:53

Wat de omstandigheden ook waren, niemand verdient zo'n behandeling en ik hoop dat ze er goed uitkomt, de daders een straf krijgen die ze verdomd hard laat nadenken. Ik vraag me enkel af of er nu niemand was die kon helpen ?

born2bewild 23 november 2007 23:54

ik vraag me af waarover we nu moeten discussieren.
Filossoof, vindt gij misschien dat die vrouw er zelf om gevraagd heeft? Ge schijnt het om te beginnen nogal amusant te vinden.

Dan hebben we een discussiepunt.

filosoof 23 november 2007 23:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild (Bericht 3094631)
in uw dromen niet.

Maar antwoord nu eens, je pogingen om dat geval hier, en andere, te recupereren zijn al degoutant genoeg geweest.

Last van scrupules zult ge toch niet hebben zeker.

Herlees mijn posts hier.

born2bewild 23 november 2007 23:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 3094646)
Herlees mijn posts hier.

man, 1 keer is al degoutant genoeg. Weet ge nog zoiets?
Moet ik uw verzamelde werken gaan lezen?

Uw memoires?
als ik vetzakkerij wil lezen moet het wel qualiteit zijn.

filosoof 23 november 2007 23:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild (Bericht 3094649)
man, 1 keer is al degoutant genoeg. Weet ge nog zoiets?

iets dégoûtant? j�*: oa deze post:
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild (Bericht 3094644)
ik vraag me af waarover we nu moeten discussieren.
Filossoof, vindt gij misschien dat die vrouw er zelf om gevraagd heeft? Ge schijnt het om te beginnen nogal amusant te vinden.

Dan hebben we een discussiepunt.

gratuite insinuatie dus
En dit dus ook:
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild (Bericht 3094619)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be