![]() |
Eerst die man de vuilerik laten spelen en dan dumpen
Uit HBvL
Citaat:
als het dan verbrand is moet "de sukkelaar" ophoepelen... maar ja: "of het een sukkelaar is"... aan zijn boeventronie in de krant te beoordelen... eerder een uitvoerder van smerige karweitjes.... van "mandataris" gesproken... de man haalde veel stemmen binnen... bij de racistische achterban van het VB... |
Uw bewijzen zijn zoals gewoonlijk weer afwezig.
Kortweg laster dus. |
Citaat:
Als het VB hem niet uit de partij had gezet was het ook niet goed geweest en nu ze dat wel doen is het ook weer niet goed. Weet Steenbok eigenlijk wel wat hij wil? |
Citaat:
|
Wat een belachelijk topic. Slotje aub!
|
Citaat:
|
Ik neem aan dat alle politieke formaties al een een moddersmijtcampnje op touw ztten. VB is hier kampioen is : dat ze "Mission Impossible" - 's gewijs
de uitvoerder zelf in diskrediet brengen en hem "dumpen" is hypocriet, andere politieke partijen moeten VB hierover echter zeker geen lessen geven.. "affaires" genoeg. De universele verklaring van de rechten van de mens, de Universele verklaring van de rechten van het kind komen intussen steeds meer onder druk te staan zelfs vanuit "onverdachte" hoek zoals de VVD in Nederland. |
Citaat:
De discussie gaat dus over een VB-gemeenteraadslid uit Genk die een minderjarige valse verklaringen had laten afleggen over een school. De topicstarter besluit hieruit het volgende: Typisch voor dat zootje van het VB... een onnozele "militant" opjutten om racist te spelen... als het dan verbrand is moet "de sukkelaar" ophoepelen... maar ja: "of het een sukkelaar is"... aan zijn boeventronie in de krant te beoordelen... eerder een uitvoerder van smerige karweitjes.... van "mandataris" gesproken... de man haalde veel stemmen binnen... bij de racistische achterban van het VB... Het causaal verband moet u er zelf maar trachten uit te concluderen. Vooral de insinuaties over het opjutten van een onnozele militant om racist te spelen, en eens verbrand, te laten ophoepelen, is dilettant. Maar ik heb het beheer niet getipt hoor Filosoof. Ik uitte gewoon het eerste wat in me opkwam. Er zijn zo van die momenten dat een mens afstand moet nemen van bepaalde onzinnige topics. Zelfs al worden er in die topics partijen bijgesleurd die je niet echt genegen bent. Op zo'n momenten zou de grootheid van de persoon Filosoof veel indrukwekkender tot uiting komen wanneer deze het topic veroordeelt, dan wanneer hij deze gelegenheid te baat neemt om mee te doen aan het bashen van de betrokken partij, zonder bewezen correlatie met de aangehaalde feiten in het topic. |
Het geheugen van de bewonderaars van het VB is kort en selektief.
Die man trachtte met alle middelen migranten in het diskrediet te brengen. Hij heeft daarbij onder andere minderjarigen voor de kar van het VB gespannen (hij was op dat ogenblik een van de belangrijkste blokkers in Genk) om te laten verklaren dat in die Gemeenschapsschool migranten erge dingen gedaan hadden ten overstaan van medeleerlingen. De bedoeling was klaar en duidelijk zowel de school als de leerlingen die hem niet aanstonden in diskrediet te brengen. Die man heeft op de terreinen van de school samen met andere geestesgenoten en zelfs na beleefde vraag daar weg te gaan vanwege leraars, toch verdergegaan met racistisch politieke manifestaties. Dit en nog veel andere dingen. Hij is strafrechterlijk veroordeeld voor leugenachtige beweringen met verschillende verzwarende omstandigheden. Dat gebeurde al voor de gemeenteraadsverkiezingen maar hij ging in beroep en mocht dus deelnemen en zetelen. Nu is hij in beroep veroordeeld. Hij verliest daarbij wegens zwaarwichtige redenen zijn burgerrechten. Hij zal dus niet meer mogen zetelen. Na hem eerst gebruikt te hebben laat het VB hem nu vallen. Erger nog, nu beweren zij dat hij hen last bezorgde. Hij was wel goed om racistische stemmen binnen te halen. dat is een herhaling van de story die aan de oorsprong lag van mijn posting maar voor de blokkers of hun andere naam na veroordeling, mag niets negatiefs van hun zogenaamde mandataris of pardon, nu ex mandataris gezegd worden... maar het geheugen van de vb'ers is kort, zeer kort als het hun verwerpelelijke agissementen aangaat... het is waar dat ik van dat zootje racisten niets moet hebben en in naam van de door jullie zeer selectief gehanteerde vrijheid van mleningsuiting, mag ik hier mijn mening over hun verwerpelijk doen en laten niet uiten... ik weet dat, maar ik zal blijven zeggen wat ik verneem over de blokkers die geenszins het belang van de inwoners van de NL-talige regio dienen maar enkel hun racistische waanideeën, het weze onder de mom van Vlaams nationalisme en extremisme... |
Citaat:
|
Wat een dwaas, die Dubois. Migranten brengen zichzelf dagelijks in diskrediet dus waarom hij hulp nodig heeft door leugens, is onbegrijpelijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
veel mensen hebben met migranten in de mijn gewerkt... bij Ford of ALZ werken veel migranten goed samen met autochtonen... en in de gemeenschapsscholen gaat het tamelijk goed met leerlingen migranten, vandaar het plan van de leiding van het VB om ten allen prijze daar hun subversieve akties te voeren... uiteraard zijn er in Genk ook problemen met sommige migranten... en tot de voor-voorgaande verkiezingen raakte het VB er geen kant (als verkozene een oude vrouw, weduwe van een vroegere zwarte en een andere illustere obekende onactieve vent) ... vandaar hun eniglijk suksesrijke subversieve aktie in sommige middens, wat stemmen opleverde... de zogenaamde laattijdige doorbraak daar waar ze nog niet veel verkozenen hadden... zelfs op plaatsen als in Zutendaal of Haspengouw, waar er nauwelijks migranten zijn had het VB ineens enkele verkozenen... maar racisten zijn er overal, en die hebben ze nu ook kunnen aanspreken... en wat die Dubois betreft... die is de pineut van zijn eigen domheid om zich in subversieve acties in te zetten... wat sukses te halen... en dan gedumpt te worden... door degenen waarin hij voordien geloofde... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be