![]() |
They shoot horses don't they?
Mijnheer Leterme, hou er asjeblief mee op. U kan het niet.
|
Idd, ga naar de oppositie, laat de andere België maar kapot rijden.
|
K&k
|
Citaat:
|
Ik ben trouwens helemaal geen fan van Leterme, maar hij levert als politicus wel stukken beter werk dan die idioot van een Verhofstadt.
|
Het betere werk
BRUSSEL - Formateur Yves Leterme heeft vanmiddag delegatieleiders van de oranje-blauwe partijen afzonderlijk gezien om te praten over de communautaire nota. Of er nog een gezamenlijke vergadering komt om eventueel tot een akkoord te komen, is nog altijd niet duidelijk.
Leterme zag zaterdag al de delegatieleiders en vanmorgen waren er contacten via e-mail en telefoon. Bedoeling is een consensus te vinden over het communautaire luik van het regeerakkoord. Vooral de standpunten van CD&V/N-VA en CDH liggen ver uiteen. CD&V/N-VA wil duidelijke garanties op een staatshervorming, CDH wil het luik staatshervorming in het regeerakkoord eerder vaag houden. De formateur en de onderhandelaars tasten daarom voortdurend nieuwe tekstvoorstellen af. Vanmiddag sprak Leterme met de onderhandelaars afzonderlijk. Mogelijk gaan de delegatieleiders en de formateur vanavond nog allemaal samen rond de tafel zitten, maar dat is nog niet zeker. Naar verluidt zou formateur Leterme morgen verslag uitbrengen bij de koning. Morgenochtend vinden ook de verschillende partijbureaus plaats. (bron : www.destandaard.be) |
Tot dusver ben ik stijf tevreden over Yves.
|
Citaat:
Mijn geheugen laat mij vanavond de steek. Kan U daarom even voor de forumleden opsommen wat de heer Leterme verwezenlijkt heeft; als formateur, als Vlaams minister-president, als lid van het rekenhof, als kabinetschef van Leo Delcroix? |
Citaat:
|
Citaat:
Herinner mij even. Wij behoefde ook al weer geen communicatie strategie? |
Citaat:
|
Citaat:
Ruikt U het dan niet? Het is lange messen nacht. Bring 'em on. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Yves Leterme is feitelijk te goed om premier te zijn van zo'n misbaksel zoals de Belgische staat nu is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Blij dat U ons vanavond wilde vervoegen. Te goed voor België? Herinner me eraan dat ik die moet onthouden. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be