Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   They shoot horses don't they? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=98490)

4x10E6 25 november 2007 18:33

They shoot horses don't they?

Mijnheer Leterme, hou er asjeblief mee op. U kan het niet.

Hashiwokakero 25 november 2007 18:34

Idd, ga naar de oppositie, laat de andere België maar kapot rijden.

Savatage 25 november 2007 18:34

K&k

Hashiwokakero 25 november 2007 18:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage (Bericht 3098332)
K&k

Idd kaka

Savatage 25 november 2007 18:46

Ik ben trouwens helemaal geen fan van Leterme, maar hij levert als politicus wel stukken beter werk dan die idioot van een Verhofstadt.

4x10E6 25 november 2007 18:49

Het betere werk

BRUSSEL - Formateur Yves Leterme heeft vanmiddag delegatieleiders van de oranje-blauwe partijen afzonderlijk gezien om te praten over de communautaire nota. Of er nog een gezamenlijke vergadering komt om eventueel tot een akkoord te komen, is nog altijd niet duidelijk.
Leterme zag zaterdag al de delegatieleiders en vanmorgen waren er contacten via e-mail en telefoon.
Bedoeling is een consensus te vinden over het communautaire luik van het regeerakkoord. Vooral de standpunten van CD&V/N-VA en CDH liggen ver uiteen.
CD&V/N-VA wil duidelijke garanties op een staatshervorming, CDH wil het luik staatshervorming in het regeerakkoord eerder vaag houden. De formateur en de onderhandelaars tasten daarom voortdurend nieuwe tekstvoorstellen af.
Vanmiddag sprak Leterme met de onderhandelaars afzonderlijk. Mogelijk gaan de delegatieleiders en de formateur vanavond nog allemaal samen rond de tafel zitten, maar dat is nog niet zeker.
Naar verluidt zou formateur Leterme morgen verslag uitbrengen bij de koning. Morgenochtend vinden ook de verschillende partijbureaus plaats.

(bron : www.destandaard.be)

born2bewild 25 november 2007 18:51

Tot dusver ben ik stijf tevreden over Yves.

4x10E6 25 november 2007 18:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage (Bericht 3098363)
Ik ben trouwens helemaal geen fan van Leterme, maar hij levert als politicus wel stukken beter werk dan die idioot van een Verhofstadt.

Goede avond mijn beste Savatage,

Mijn geheugen laat mij vanavond de steek.
Kan U daarom even voor de forumleden opsommen wat de heer Leterme verwezenlijkt heeft; als formateur, als Vlaams minister-president, als lid van het rekenhof, als kabinetschef van Leo Delcroix?

Hashiwokakero 25 november 2007 18:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 (Bericht 3098374)
BRUSSEL - Formateur Yves Leterme heeft vanmiddag delegatieleiders van de oranje-blauwe partijen afzonderlijk gezien om te praten over de communautaire nota. Of er nog een gezamenlijke vergadering komt om eventueel tot een akkoord te komen, is nog altijd niet duidelijk.
Leterme zag zaterdag al de delegatieleiders en vanmorgen waren er contacten via e-mail en telefoon.
Bedoeling is een consensus te vinden over het communautaire luik van het regeerakkoord. Vooral de standpunten van CD&V/N-VA en CDH liggen ver uiteen.
CD&V/N-VA wil duidelijke garanties op een staatshervorming, CDH wil het luik staatshervorming in het regeerakkoord eerder vaag houden. De formateur en de onderhandelaars tasten daarom voortdurend nieuwe tekstvoorstellen af.
Vanmiddag sprak Leterme met de onderhandelaars afzonderlijk. Mogelijk gaan de delegatieleiders en de formateur vanavond nog allemaal samen rond de tafel zitten, maar dat is nog niet zeker.
Naar verluidt zou formateur Leterme morgen verslag uitbrengen bij de koning. Morgenochtend vinden ook de verschillende partijbureaus plaats.

(bron : www.destandaard.be)

Dat zeggen ze al twee weken elke dag!:roll:

4x10E6 25 november 2007 18:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hashiwokakero (Bericht 3098388)
Dat zeggen ze al twee weken elke dag!:roll:

Mijn waarde Hashiwokakero,

Herinner mij even. Wij behoefde ook al weer geen communicatie strategie?

Hashiwokakero 25 november 2007 18:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 (Bericht 3098392)

Herinner mij even. Wij behoefde ook al weer geen communicatie strategie?

In normal dutch please.

4x10E6 25 november 2007 18:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hashiwokakero (Bericht 3098393)
In normal dutch please.

Ruikt U het dan niet? Het is lange messen nacht.

Bring 'em on.

Savatage 25 november 2007 19:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 (Bericht 3098383)
Goede avond mijn beste Savatage,

Mijn geheugen laat mij vanavond de steek.
Kan U daarom even voor de forumleden opsommen wat de heer Leterme verwezenlijkt heeft; als formateur, als Vlaams minister-president, als lid van het rekenhof, als kabinetschef van Leo Delcroix?

Om de vergelijking met Verhofstadt kort door te trekken: hij heeft nog geen toegevingen gedaan, en de splitsing van BHV is gestemd. Dat was onder Verhofstadt niet het geval geweest.

Hashiwokakero 25 november 2007 19:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 (Bericht 3098395)

Ruikt U het dan niet? Het is lange messen nacht.

Bring 'em on.

Wat gaat er gebeuren vannacht? Een aanslag op de koning door iemand met een Vlaamse Vlag wat later dan een Belgicist blijkt te zijn?

Max van Dietschland 25 november 2007 19:01

Yves Leterme is feitelijk te goed om premier te zijn van zo'n misbaksel zoals de Belgische staat nu is.

4x10E6 25 november 2007 19:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hashiwokakero (Bericht 3098398)
Wat gaat er gebeuren vannacht? Een aanslag op de koning door iemand met een Vlaamse Vlag wat later dan een Belgicist blijkt te zijn?

Niets van dat alles. Haal de Naprep boven en spuit in die neusgaten Ruik, ruik, ruik..

Max van Dietschland 25 november 2007 19:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage (Bericht 3098397)
Om de vergelijking met Verhofstadt kort door te trekken: hij heeft nog geen toegevingen gedaan, en de splitsing van BHV is gestemd. Dat was onder Verhofstadt niet het geval geweest.

Bij volksverrader Verhofstadt zou er gewoon geen staatshervorming op de agenda staan, alles zou meteen doorgeschoven zijn naar ergens de eerste beste praatbarak.

Hashiwokakero 25 november 2007 19:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 (Bericht 3098403)
Niets van dat alles. Haal de Naprep boven en spuit in die neusgaten Ruik, ruik, ruik..

Voel, voel, voel want binnen vijf minuten zal je niets meer voelen.8-)

4x10E6 25 november 2007 19:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland (Bericht 3098399)
Yves Leterme is feitelijk te goed om premier te zijn van zo'n misbaksel zoals de Belgische staat nu is.

Mijn waarde Max,

Blij dat U ons vanavond wilde vervoegen. Te goed voor België? Herinner me eraan dat ik die moet onthouden.

Savatage 25 november 2007 19:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland (Bericht 3098405)
Bij volksverrader Verhofstadt zou er gewoon geen staatshervorming op de agenda staan, alles zou meteen doorgeschoven zijn naar ergens de eerste beste praatbarak.

En dan nog zou hij het over een 'progressief' en 'efficiënt' beleid hebben.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be