![]() |
Franse jongeren bestoken politie met benzinebommen
Citaat:
Krijgen we een herhaling van 2005, nu het niet om vluchtende jongeren gaat, maar over verkeersovertreders? |
"Wanneer gaat men nu eindelijk eens blablablabla..."
|
![]() Tijd om deze nog eens boven te halen :twisted: |
Dan wel om te blussen. :lol:
|
Citaat:
|
Ja.
Dat vuur is ook prachtig. Levert héle mooie foto's op. |
Het wordt een warme winter
|
Hier ook hoop ik.
De kou vind ik maar kut... "Tot ze UW auto in de fik steken zeker?:lol:" Ik heb geen auto. |
Citaat:
Volgens sommige commentaren zal het weer de moeite niet zijn om dat zelfs maar te vermelden, hun afkomst is niet van belang en zo... Wanneer zal Sarkozy zijn beloofde hogedrukspuit bovenhalen en een paar wijken weer wat leefbaarder maken? Maar hij moet ze niet in onze richting spuiten, er lopen hier ook al genoeg verrijkende individuen... En vooral niet vergeten te vermelden: het gaat niet om de duizenden immigranten die zich gewoon menselijk gedragen en werken aan een beter leven maar om een bepaalde soort vreemde rioolratten die niets om handen hebben en dag en nacht klaar staan om keet en meer dan dat te schoppen! De soort die best uit de maatschappij verwijderd worden waar ze niet thuishoren. Voor sommigen zijn dat naar het schijnt aldaar "Fransen", alhier "Belgen" enz maar what's in a word... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zal het u zeggen: we hebben er meer en meer reden toe. Diegenen die nu nog altijd in de multiculturele heilstaat geloven, zijn, om het beleefd te stellen, randdebielen. |
Citaat:
|
let weer op het taalgebruik op het VRT-nieuws en de krant: het zijn jongeren.
Dat die relschoppende jongeren altijd dezelfde afkomst hebben, doet natuurlijk niets terzake.... Ik noem dit maskerende berichtgeving! |
Citaat:
Laat ons hopen van niet, belachelijk dit soort 'vergeldingsacties' :roll: |
Citaat:
Wat komt dat toch steeds zo hard aan... |
Kent er iemand de afkomst van die 'jongeren ?
In alle geval : blijven knuffelen. Je ziet écht dat het helpt. :roll: |
Citaat:
|
Marokkaanse/Turkse kutjongeren :evil:
|
hogedrukspuit sarkozy mag al meteen zijn woorden in daden omzetten en komaf maken met het racaille.
de jongens zijn in voor een duelletje. goed opletten, we gaan kijken hoe rechts zoiets oplost. ik neem alvast chips en nootjes bij de hand. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be