Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Weer rellen in Franse buitenwijken (https://forum.politics.be/showthread.php?t=98530)

PollyCorrect 26 november 2007 20:05

Weer rellen in Franse buitenwijken

Doordat een politie auto twee jongeren op een gestolen brommer hadden aangereden, en die twee dood zijn. Och arme, dat is net zo slachtofferig als die gasten die op de vlucht voor de politie toen 3 jaar terug zich in een electriciteitscabine verschalkten en die daar geëlectrocuteerd werden.

Ook nu gaat de lokale hamas weer Gazaatje spelen tegen De Bezetter :roll:

Je zult maar politie agent zijn in die brandhaarden van Discriminatie, Verrijking en Diversiteit :cry:

PollyCorrect 26 november 2007 20:14

http://forum.politics.be/showthread.php?t=98501 :oops: OK. Maar ik vind mijn titel beter.

duveltje382 26 november 2007 20:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect (Bericht 3100801)
Doordat een politie auto twee jongeren op een gestolen brommer hadden aangereden, en die twee dood zijn. Och arme, dat is net zo slachtofferig als die gasten die op de vlucht voor de politie toen 3 jaar terug zich in een electriciteitscabine verschalkten en die daar geëlectrocuteerd werden.

Je zult maar politie agent zijn in die brandhaarden van Discriminatie, Verrijking en Diversiteit :cry:

Idd die Marokkaanse/Turkse kutjongeren,daar zijn simpel weg geen betere woorden voor :evil:

Mitgard 26 november 2007 20:16

Citaat:

je kunt ook een ander beroep kiezen hé.
telefonist bijvoorbeeld.

Den Ardennees 26 november 2007 20:16

Citaat:

Ergens vind ik ook dat men moet proberen tot dialoog te komen, om radicalizering en polarisering tegen te gaan, maar daar in de Parijse banlieues verstaan ze blijkbaar maar één taal: de matrak!

duveltje382 26 november 2007 20:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect (Bericht 3100816)
http://forum.politics.be/showthread.php?t=98501 :oops: OK. Maar ik vind mijn titel beter.

Das waar maar de Uwe staat fout gepost, Europa is de juiste plaats ;)

PollyCorrect 26 november 2007 20:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 3100829)
Das waar maar de Uwe staat fout gepost, Europa is de juiste plaats ;)

Nee ik vind dit géén Europese aangelegenheid; dit is typisch aan Frankrijk, Nederland en België, alwaar een grote meerderheid aan Marokkaanse losgeslagen 2e of 3e generatie immigranten de boel loopt te verrijken.

duveltje382 26 november 2007 20:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect (Bericht 3100837)
Nee ik vind dit géén Europese aangelegenheid; dit is typisch aan Frankrijk, Nederland en België, alwaar een grote meerderheid aan Marokkaanse losgeslagen 2e of 3e generatie immigranten de boel loopt te verrijken.

Daar heb je wel een punt als je het zo bekijkt ;-)

Sinistra 26 november 2007 22:21

Citaat:

Uiteraard is het de schuld van die politieagenten. "Ongelovigen" die ingrijpen tegen een actie van "gelovigen". Uiteraard kan dit niet voor onze islamitische vrienden....:roll: :roll:

Internaut 27 november 2007 01:47

propre peuple d'abbord

Hopelijk kan Sarkozy dit racaille hard aanpakken
In het belang van de Fransen en kwestie van zijn verkiezingsbeloftes na te komen. Ik ben eens benieuwd
Moet niet plezant zijn als je in die buurt woont kwa onveiligheidsgevoel voor ouderen en bejaarden.
Hoe het ook zij al was het een linkse president: zulke zaken kunnen niet goed gepraat worden en zullen gestraft worden want er zijn wetten overtreden en schade aangebracht. Die flikken keren met een bloedneus terug naar hun vrouw en kinderen omdat ze hun werk deden en in springen voor de veiligheid van de Fransen.
Het is niet omdat een Fransman word vermord dat iedere Fransman den boel gaat beginnen afbreken.

filosoof 27 november 2007 02:41

Citaat:

Géén melding van gestolen brommer in de FR media: dat zei enkel de VRT.
Ik keek op:
Libération
Le Monde
Le Figaro
Le Parisien
A2
TF1
TF1
Europe

De Franse media spreken van niet-dragen van helm en onbekend bij politie en gerecht.

De twee agenten worden in verdenking gesteld van niet-hulpverlenen aan persoon in nood. (schijnbaar voorlopig maar)

forumspook 27 november 2007 06:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 3100823)
je kunt ook een ander beroep kiezen hé.
telefonist bijvoorbeeld.

Het moslim-gevaar dreigt overal en ik geef u op een briefke dat er een dag gaat komen dat u gelukkig zal zijn dat er een agent in de buurt was:-) Zeker iemand als u, met een laag potentiël om zélf geweld te gebruiken op doeltreffende wijze teneinde u te verdedigen...:-) U zal die dag Ome agent dankbaar moeten zijn, en u diep schamen voor al uw slechte woorden:-)
jaja, trek maar grote ogen "wat lult die vent nu weeral? Grom grom":lol:

forumspook 27 november 2007 06:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 3101759)
Ik keek op:
Libération
Le Monde
Le Figaro
Le Parisien
A2
TF1
TF1
Europe

De Franse media spreken van niet-dragen van helm en onbekend bij politie en gerecht.

De twee agenten worden in verdenking gesteld van niet-hulpverlenen aan persoon in nood. (schijnbaar voorlopig maar)

le Monde.fr = les jeunes roulaient �* trés vive allure sur une mini -moto, sans casque, et ils auraient refusé la priorité �* une voiture de police qui elle, roulait normalement"
Voorrang geweigerd dus, zonder helm véél te rap rijden, ik noem dat ongehoorde risico's nemen ("rouler �* tombeau ouvert" zeggen de Fransen).
Gestolen brommer of niet. Eigen schuld, dikke bult.
In elk geval geen reden om vannacht in vijf gemeentes meer dan 6o agenten te verwonden,onderandere met vuurwapens, een stuk of 50 auto's af te branden, en 5 openbare gebouwen, waaronder een bibliotheek en 2 scholen...
Dit krijgt zo stilletjesaan een guerilla uitzicht, nee? Wat ook op te merken is, dat er jongeren uit andere steden en zelfs andere landen mee "komen helpen" als er zo een rellen gaande zijn. De beruchte "antwerpse" doodstamper Redouan SS. was tijdens de rellen over de "electriciteits -cabine-doden" ook opgepakt in Paris meen ik, nietwaar, Filosoof?

Bhairav 27 november 2007 06:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door forumspook (Bericht 3101798)
Het moslim-gevaar dreigt overal en ik geef u op een briefke dat er een dag gaat komen dat u gelukkig zal zijn dat er een agent in de buurt was:-) Zeker iemand als u, met een laag potentiël om zélf geweld te gebruiken op doeltreffende wijze teneinde u te verdedigen...:-) U zal die dag Ome agent dankbaar moeten zijn, en u diep schamen voor al uw slechte woorden:-)
jaja, trek maar grote ogen "wat lult die vent nu weeral? Grom grom":lol:

Toch slim van u, zo gauw even met de islam associeren alsof het de normaalste zaak is van de wereld.

Bhairav 27 november 2007 06:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Internaut (Bericht 3101730)
Hopelijk kan Sarkozy dit racaille hard aanpakken
In het belang van de Fransen en kwestie van zijn verkiezingsbeloftes na te komen. Ik ben eens benieuwd
Moet niet plezant zijn als je in die buurt woont kwa onveiligheidsgevoel voor ouderen en bejaarden.
Hoe het ook zij al was het een linkse president: zulke zaken kunnen niet goed gepraat worden en zullen gestraft worden want er zijn wetten overtreden en schade aangebracht. Die flikken keren met een bloedneus terug naar hun vrouw en kinderen omdat ze hun werk deden en in springen voor de veiligheid van de Fransen.
Het is niet omdat een Fransman word vermord dat iedere Fransman den boel gaat beginnen afbreken.

Volgens mij vochten die flikken voor hun eigen veiligheid...

illwill 27 november 2007 07:50

T`is hun eigen schuld, zolang men deze criminelen niet zwaarder straft en laat betalen of gedwongen werken voor hun daden zal er niets veranderen.

PollyCorrect 27 november 2007 09:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 3101759)
Ik keek op:
Libération
Le Monde
Le Figaro
Le Parisien
A2
TF1
TF1
Europe

Ja, achteraf bleek het om een verkeersongeluk te gaan volgens de politie. Shit happens.

Maar volgens filosoof is het best wel gerechtvaardigd dat politiekantoren in de fik worden gestoken en auto's en vensters en vitrines in de typhus worden geslagen, en de straten onveilig? :shock:

Bhairav 27 november 2007 09:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect (Bericht 3102008)
Ja, achteraf bleek het om een verkeersongeluk te gaan volgens de politie. Shit happens.

Maar volgens filosoof is het best wel gerechtvaardigd dat politiekantoren in de fik worden gestoken en auto's en vensters en vitrines in de typhus worden geslagen, en de straten onveilig? :shock:

Volgens mij is dat ook gerechtvaardigd: er vielen 2 doden.

An Arkos 27 november 2007 12:19

Ja, dit ongeval zal echt de énige reden zijn voor de rellen.:roll:

duveltje382 27 november 2007 12:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door An Arkos (Bericht 3102404)
Ja, dit ongeval zal echt de énige reden zijn voor de rellen.:roll:

>In werkelijkheid wel,maar volgens die kutmarokkaantjes weeral niet,terug sturen dat soort ;)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be