![]() |
Zal VL nu het leger sturen?
Zoals ik al heb voorspeld, zal (een deel van) de Rand zijn voeten vegen aan de Vlaamse wetten indien ze verder in het nauw worden gedreven.
In Linkebeek weer FR tijdens gemeenteraad. |
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Ze hebben zich nooit aan de Vlaamse wetten willen houden. En nee, het leger zal niet gestuurd worden, gewoon een commissaris die het bestuur zal overnemen. Wel wat uitzonderlijk, maar dat is al wel eens eerder gebeurd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat ze dat woord nog in de mond durven nemen. :oops: |
Citaat:
Als jij hier op het forum niet zou bestaan, dan moest er iemand u uitvinden, gewoon kostelijk. Soms denk ik wel eens dat je C2C bent, je bent even wars van alle realiteit. In die mate dat er hier niemand u voor ernstig houdt. In ieder geval, moest u toch "for real" zijn, dan hebt u dringende hulp nodig want u hangt aaneen van frustraties en neuroses. |
1 Bijlage(n)
En we herhalen.
|
Citaat:
|
Citaat:
En dan moet je weten dat het diezelfde Franstaligen zijn die eisen dat de Vlamingen in de toekomst geen gebruik meer gaan maken van hun - ook democratische - meerderheid. :twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
|
En we doen mee |
Citaat:
Ze denken zich daar gewoon wat interessant te maken om zich in de belangstelling van de formatie te werken. Zodra de regering gevormd is, zal het daar al heel wat minder zijn. |
Citaat:
|
Wat mij betreft mag die burgemeester manu militari uit zijn functie ontheven worden, ja.
|
Citaat:
|
Citaat:
Het viel te verwachten dat iemand van die vlaams nationalisten dat ooit ging zeggen ... |
Citaat:
Hoe dom sommige mensen kunnen zijn.... *zucht* |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be