Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Geen depressieve schapen in kerststallen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=98547)

circe 27 november 2007 10:05

Geen depressieve schapen in kerststallen

Dit hoort niét thuis in K&K, maar is een maatschappelijk fenomeen!

Diereninspectie zoekt depressieve schapen in kerststallen

Diereninspectiedienst BLID stuurt vanaf december controleurs op pad langs levende kerststallen. Ezels met vergroeide hoeven of depressieve schapen worden gerapporteerd aan de politie. BLID wil ook dat de overheid een erkenning geeft aan diervriendelijke kerststallen. Indien een 'kwaliteitslabel' niet kan, dan eist BLID een totaalverbod. (belga/mvl)

---------------------------------------

Ik stel voor dat die depressieve schapen ge-euthanaseerd worden middels een halal slachting? Dan is de boodschap toch duidelijk lijkt me?

duveltje382 27 november 2007 10:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 3102077)

Diereninspectiedienst BLID stuurt vanaf december controleurs op pad langs levende kerststallen. Ezels met vergroeide hoeven of depressieve schapen worden gerapporteerd aan de politie. BLID wil ook dat de overheid een erkenning geeft aan diervriendelijke kerststallen. Indien een 'kwaliteitslabel' niet kan, dan eist BLID een totaalverbod. (belga/mvl)

Ik stel voor dat die depressieve schapen ge-euthanaseerd worden middels een halal slachting? Dan is de boodschap toch duidelijk lijkt me?

En ritueel slachting bedoel je,ja de Moslims mogen ook wat hebben aan hune kerst hé

Mitgard 27 november 2007 10:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 3102077)

goed initiatief van BLID.
heb het altijd een treurig zicht gevonden hoe die dieren staan weg te kwijnen in zo ne levende kerststal.

maar wat heeft halal daarmee te maken?
ge moet al ne VBer met ontzettend veel vrije tijd zijn om een link tussen kerststallen en halal te zien.

duveltje382 27 november 2007 10:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 3102153)
goed initiatief van BLID.
heb het altijd een treurig zicht gevonden hoe die dieren staan weg te kwijnen in zo ne levende kerststal.

maar wat heeft halal daarmee te maken?
ge moet al ne VBer met ontzettend veel vrij tijd zijn om een link tussen kerststallen en halal te zien.

Wat heeft het VB hier nu weer mee te maken,je moet al nen sos zijn om zo een domme uitspraken te doen :?

Mitgard 27 november 2007 10:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 3102164)
Wat heeft het VB hier nu weer mee te maken,je moet al nen sos zijn om zo een domme uitspraken te doen :?

circe is een VBster in maag en darmen.

duveltje382 27 november 2007 10:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 3102170)
circe is een VBster in maag en darmen.

Nu ja :roll: wat is daar nu weer fout aan? heeft toch niets met het topic te maken dacht ik hé ...

circe 27 november 2007 10:56

Ik zie idd niet in wat het VB met depressieve schapen te maken heeft Mitgard.

Maar ik ben alvast blij dat jij er ook van uit gaat dat deze beter mits een goedgerichte onverdoofde halssnede naar het schapenparadijs versjast worden dan dat ze twee dagen in een kerststalleke moeten gaan liggen rondkijken.

Het verbaast me trouwens dat ze nog niet aan het ijveren zijn geweest voor kerststallen met centrale verwarming voor die beestjes.
Maar 't is niks, zolang ze maar verwarmde slachtvloeren hebben zal alles wel in orde zijn.

Iemand enig idee of ze binnenkort ook gaan protesteren tegen de OS? Waarom werd dat beest van zijn edele ballen beroofd? Sluiten die boel en ook rechtstreeks naar de halal slachtvloer ! Dat is tenminste diervriendelijk.

jan hyoens 27 november 2007 12:42

Hoe zou je zelf zijn! Wetende dat heel wat schapen rond het offerfeest (20 december 2007) verdwijnen uit de kerststallen zou je als schaap niet echt opgewekt zijn!8-)

circe 27 november 2007 13:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens (Bericht 3102458)
Hoe zou je zelf zijn! Wetende dat heel wat schapen rond het offerfeest (20 december 2007) verdwijnen uit de kerststallen zou je als schaap niet echt opgewekt zijn!8-)

Zie je wel! Ik wist dat er stront aan de knikker hing! :lol: :lol:

Vorenus 27 november 2007 13:03

Er staan toch condoomverdelers aan de stallen? Schapen hebben ook recht op Safe sex.

circe 27 november 2007 13:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger (Bericht 3102516)
Er staan toch condoomverdelers aan de stallen? Schapen hebben ook recht op Safe sex.

Op 20 december hebben ze zowel ons ma als onze pa hunne nek overgesneden! Het enige wat nog in die stallekes zal staan zijn depressieve schapenkinderkes die hun ouders verloren hebben!

duveltje382 27 november 2007 13:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 3102523)
Op 20 december hebben ze zowel ons ma als onze pa hunne nek overgesneden! Het enige wat nog in die stallekes zal staan zijn depressieve schapenkinderkes die hun ouders verloren hebben!

Ocharme :cry::cry::cry:

Vorenus 27 november 2007 13:05

Citaat:

Schandalig, geen pedofiele schapenneukers.

duveltje382 27 november 2007 13:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger (Bericht 3102530)
Schandalig, geen pedofiele schapenneukers.

mss een gestenigd arm schaap :?

Vorenus 27 november 2007 13:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 3102545)
mss een gestenigd arm schaap :?

Das achteraf wegens overspel.

duveltje382 27 november 2007 13:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger (Bericht 3102554)
Das achteraf wegens overspel.

Idd loepe gijt

lantjes 27 november 2007 13:16

Citaat:

Circe, ik wil die weeskindjes graag adopteren hé....zonder bijbedoelingen.;-)

circe 27 november 2007 13:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lantjes (Bericht 3102577)
Circe, ik wil die weeskindjes graag adopteren hé....zonder bijbedoelingen.;-)

Jaja tegen Pasen zeker! Gij nie zunne makker! Dan krijgen die beestekes weer angstpsychosen. Neenee, die zijn voor het offerfeest van volgend jaar, helemaal halal naar het schapenparadijs met 72 lekkere ooien.

Vorenus 27 november 2007 13:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 3102635)
Jaja tegen Pasen zeker! Gij nie zunne makker! Dan krijgen die beestekes weer angstpsychosen. Neenee, die zijn voor het offerfeest van volgend jaar, helemaal halal naar het schapenparadijs met 72 lekkere ooien.

Ik wil ze wel adopteren. Ze kunnen werken in men nieuwe zaak "the pink sheep" in Borgerhout.

circe 27 november 2007 14:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger (Bericht 3102650)
Ik wil ze wel adopteren. Ze kunnen werken in men nieuwe zaak "the pink sheep" in Borgerhout.

gij met uw sexshops altijd! 8-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be