![]() |
Geen depressieve schapen in kerststallen
Dit hoort niét thuis in K&K, maar is een maatschappelijk fenomeen!
Diereninspectie zoekt depressieve schapen in kerststallen ![]() Diereninspectiedienst BLID stuurt vanaf december controleurs op pad langs levende kerststallen. Ezels met vergroeide hoeven of depressieve schapen worden gerapporteerd aan de politie. BLID wil ook dat de overheid een erkenning geeft aan diervriendelijke kerststallen. Indien een 'kwaliteitslabel' niet kan, dan eist BLID een totaalverbod. (belga/mvl) --------------------------------------- Ik stel voor dat die depressieve schapen ge-euthanaseerd worden middels een halal slachting? Dan is de boodschap toch duidelijk lijkt me? |
Citaat:
|
Citaat:
heb het altijd een treurig zicht gevonden hoe die dieren staan weg te kwijnen in zo ne levende kerststal. maar wat heeft halal daarmee te maken? ge moet al ne VBer met ontzettend veel vrije tijd zijn om een link tussen kerststallen en halal te zien. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zie idd niet in wat het VB met depressieve schapen te maken heeft Mitgard.
Maar ik ben alvast blij dat jij er ook van uit gaat dat deze beter mits een goedgerichte onverdoofde halssnede naar het schapenparadijs versjast worden dan dat ze twee dagen in een kerststalleke moeten gaan liggen rondkijken. Het verbaast me trouwens dat ze nog niet aan het ijveren zijn geweest voor kerststallen met centrale verwarming voor die beestjes. Maar 't is niks, zolang ze maar verwarmde slachtvloeren hebben zal alles wel in orde zijn. Iemand enig idee of ze binnenkort ook gaan protesteren tegen de OS? Waarom werd dat beest van zijn edele ballen beroofd? Sluiten die boel en ook rechtstreeks naar de halal slachtvloer ! Dat is tenminste diervriendelijk. |
Hoe zou je zelf zijn! Wetende dat heel wat schapen rond het offerfeest (20 december 2007) verdwijnen uit de kerststallen zou je als schaap niet echt opgewekt zijn!8-)
|
Citaat:
|
Er staan toch condoomverdelers aan de stallen? Schapen hebben ook recht op Safe sex.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Schandalig, geen pedofiele schapenneukers. |
Citaat:
|
Citaat:
Das achteraf wegens overspel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik wil ze wel adopteren. Ze kunnen werken in men nieuwe zaak "the pink sheep" in Borgerhout. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be