Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Senator Vlaams Belang dronken bij ongeval in Schaarbeek (https://forum.politics.be/showthread.php?t=98555)

Kay_ 27 november 2007 12:43

Senator Vlaams Belang dronken bij ongeval in Schaarbeek

Citaat:

Senator Vlaams Belang dronken bij ongeval in Schaarbeek
Citaat:

Senator Frank Creyelman (Vlaams Belang), die op 8 november betrokken was bij een ongeval in Schaarbeek, had die dag te veel gedronken. Dat blijkt uit het pv van het parket van Brussel. Volgens de krant La Dernière Heure had de man 0,88 promille alcohol in zijn bloed. (belga/adv)

Zozo, zero tolerance dacht ik toch dat het VB hanteerde?
En dan wel kritiek geven als andere politici hetzelfde doen, kijken hoe hard de partij zal optreden nu iemand in de eigen rangen zich nog maar eens schuldig maakt aan het overtreden van de wet.

AdrianHealey 27 november 2007 12:50

'k ben idd benieuwd naar de reactie.

P.s. Wie nu aan 'andere partijen doen het ook (en erger)' begint, getuigt enkel zijn intellectuele zwakte.
P.p.s. Dat geldt ook omgekeerd als een 'linkse' politicus iets misdoet en 'linkse' mensen beginnen dan 'maar het vb doet het ook (en erger)'.

Vorenus 27 november 2007 13:09

Als bestuurder of passagier?

Kay_ 27 november 2007 13:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger (Bericht 3102551)
Als bestuurder of passagier?

Wat denk je nu zelf?

Vorenus 27 november 2007 13:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell (Bericht 3102565)
Wat denk je nu zelf?

??????????????????????

Herr Oberst 27 november 2007 17:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey (Bericht 3102481)

Natuurlijk moet deze man de straf krijgen die vasthangt aan het plegen van zo'n misdaad. Ik zie niet in waarom hij dat niet zou moeten krijgen.

Kay_ 27 november 2007 18:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst (Bericht 3103674)
Natuurlijk moet deze man de straf krijgen die vasthangt aan het plegen van zo'n misdaad. Ik zie niet in waarom hij dat niet zou moeten krijgen.

De reactie van het VB bedoelde hij.

Herr Oberst 27 november 2007 18:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell (Bericht 3103681)
De reactie van het VB bedoelde hij.

Welke reactie zou er moeten zijn? Beschonken achter het stuur zitten lijkt mij geen reden om iemand uit een partij te gooien, gelukkig maar.

Brugge Veilig en Leefbaar 27 november 2007 18:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst (Bericht 3103688)
Welke reactie zou er moeten zijn? Beschonken achter het stuur zitten lijkt mij geen reden om iemand uit een partij te gooien, gelukkig maar.

Tiens, is dat niet het ventje dat Mechelse stadsfondsen (fractietoelage) gebruikte om zich een privésalon aan te schaffen + een snoepreisje organiseerde voor zichzelf en kompanen ? Ook daarvoor werd hij door de partij beloond met nieuwe mandaten. Hij past in het plaatje... ;-)

Eichmann 27 november 2007 19:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar (Bericht 3103786)
Tiens, is dat niet het ventje dat Mechelse stadsfondsen (fractietoelage) gebruikte om zich een privésalon aan te schaffen + een snoepreisje organiseerde voor zichzelf en kompanen ? Ook daarvoor werd hij door de partij beloond met nieuwe mandaten. Hij past in het plaatje... ;-)

*Ziet Lucien zich letterlijk verkneukelen en een fles wijn van een goed jaar opentrekken met een dikke sigaar tussen de tanden*

Zwartengeel 27 november 2007 19:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar (Bericht 3103786)

Hierzie, onze expert van dienst inzake dorpspolitiek is er ook weer... :-P

Brugge Veilig en Leefbaar 27 november 2007 19:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eichmann (Bericht 3103795)
*Ziet Lucien zich letterlijk verkneukelen en een fles wijn van een goed jaar opentrekken met een dikke sigaar tussen de tanden*

Le vin en du boursin, dat klopt ! Sigaren laat ik voor de liefhebbers, mooi en lief gezelschap sla ik ook niet af... ;-)

Internaut 28 november 2007 00:19

en jawel ik had een topic verwacht toen ik het las op hln.be
En bon ok het hoort niet we gaan daarover niet hypocriet doen.
Bjj mij gebeurt het ook wel maar ik heb geen mandaat op zak. Moest dat zo zijn zou ik nooit blowen en proberen het goede voorbeeld te geven. Als kiezer hoef ik dat niet. Dai is het grote verschil.

Met een mandaat heb je een zeker respect naar je kiezers toe en een voorbeeldfunctie (slik)
We gaan niet rond de pot draaien maar kom zo'n zaken kunnen overal wel gebeuren.
Het is niet dat het VB veel met verkeersveiligheid bezig is ook.
Het VB is niet tegen alcohol.
We klasseren het onder fait divers en daarmee basta

Honoré gepluimd 28 november 2007 05:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst (Bericht 3103688)

Ik zou hier toch niet zo licht overgaan.
Dronken rijden is niet alleen gevaarlijk voor betrokkene maar brengt ook andere mensen in gevaar.
Vertegenwoordigers van een nationalistische partij zoals het VB zouden toch moeten proberen om zo fatsoenlijk mogelijk te leven.
Concreet bedoel ik hiermee; niet leven als tuig, geen alchohol-en drankmisbruik, niet betrokken zijn bij allerhande verdachte zaken.
Iedere rechts-nationalist moet daarentegen morele principes huldigen-niet enkel met woorden, maar vooral met daden- en deze doorgeven aan zijn kinderen.

Wie dit niet kan of wil moet worden uitgestoten uit de beweging en kan zijn heil zoeken bij waarde(n) loze patijen zoals daar zij : CD&V, SPa, SPIRIT, Open-VLD, Groen, Bron & Decoorne...
Keuze genoeg voor het tuig...;-)

born2bewild 28 november 2007 07:16

waarom zouden alleen sos-burgemeesters zat mogen rondrijden? (en vluchtmisdrijf plegen,..oh sorry ik bedoel prompt op reis vertrekken)

onnozele thread

Brugge Veilig en Leefbaar 28 november 2007 08:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild (Bericht 3104794)
waarom zouden alleen sos-burgemeesters zat mogen rondrijden? (en vluchtmisdrijf plegen,..oh sorry ik bedoel prompt op reis vertrekken)

onnozele thread

Sos en Blok zijn communicerende vaten, de laatsten met een nationalistisch (eigen volk eerst, dus een graadje erger) sausje overgoten. Dat weet ge toch ook, als je nog over wat eigen denkvermogen beschikt na al die jaren indoctrinatie...:-P

jamás será vencido 28 november 2007 10:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Internaut (Bericht 3104610)
en jawel ik had een topic verwacht toen ik het las op hln.be
En bon ok het hoort niet we gaan daarover niet hypocriet doen.
Bjj mij gebeurt het ook wel maar ik heb geen mandaat op zak. Moest dat zo zijn zou ik nooit blowen en proberen het goede voorbeeld te geven. Als kiezer hoef ik dat niet. Dai is het grote verschil.

Met een mandaat heb je een zeker respect naar je kiezers toe en een voorbeeldfunctie (slik)
We gaan niet rond de pot draaien maar kom zo'n zaken kunnen overal wel gebeuren.
Het is niet dat het VB veel met verkeersveiligheid bezig is ook.
Het VB is niet tegen alcohol.
We klasseren het onder fait divers en daarmee basta

Het VB is wel tegen drugs, junkiesmurf ;-)

jamás será vencido 28 november 2007 10:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild (Bericht 3104794)

onnozele thread

Citaat:

AdrianHealey

P.s. Wie nu aan 'andere partijen doen het ook (en erger)' begint, getuigt enkel zijn intellectuele zwakte.
P.p.s. Dat geldt ook omgekeerd als een 'linkse' politicus iets misdoet en 'linkse' mensen beginnen dan 'maar het vb doet het ook (en erger)'

garfield 2 december 2007 15:21

So :twisted:

Gaan we een draadje openen voor elke dronken volksvertegenwoordiger of BV???

Rijbewijs inleveren of wat ook de straf voor zo'n zaak is.

Geert C 2 december 2007 15:23

Hij is een VB senator, die man moet toch IETS doen met al zijn vrije tijd. :-P

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be