![]() |
H.i.v
H.I.V. stijgt dramatish bij homomannen 1 op 33 wat zal er gebeuren ze zijn zich zelf aan het uitroeien
|
Citaat:
En die 1 op 33 is waarschijnlijk nog een 'positieve' schatting. Het werkelijke aantal besmetten zal, net zoals in onze buurlanden, wel wat hoger liggen. http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...momannen.dhtml Citaat:
(Er zijn ook heel wat mannen die achter de rug van hun vrouw 'vreemdgaan' etc.) P.S. Blijkbaar neemt dat holebi-forum (WJNH) het niet zo nauw met de vrije meningsuiting, want mijn twee magere (al zeg ik het zelf) posts werden reeds verwijderd. De waarheid zal iets te veel kwetsen, zeker? |
En dat ze hier dan die holebi's van overheidswege nog steunen, gaat er bij mij gewoon niet in...
Hoe stom kun je zijn? :roll: |
Citaat:
of bedoel je misschien dat diegenen die HIV hebben gesteund worden? |
Wel, de oplossing is in de maak. De technologie staat niet stil en men denkt aan alles:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=98415 |
Yay, more gaybashing. :roll:
|
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Blijkbaar hebben holebi's het op één of andere manier aan de overheid kunnen verkopen dat ze tot een benadeelde minderheid, zoals allochtonen of gehandicapten, behoren. Dit is natuurlijk onzin, want men kan aan niemand zijn of haar seksuele voorkeur zien, waardoor de persoon in kwestie er in de maatschappij ook niet op afgerekend wordt of kan worden. Om in een maatschappij te kunnen functioneren, doet de seksuele voorkeur er helemaal niet toe. |
Citaat:
|
Ja HIV is een probleem... Maar ik ken persoonlijk ook 2 heteromannen hier in gent die hiv opgelopen hebben, en het was niet door homoseksueel contact!
Homo's laten zich vaak testen en hun besmetting komt hierdoor snel aan het licht. Als ik bvb kijk binnen mijn hetero-vriendenkring, dan merk ik op dat vrijwel niemand zich laat testen op soa terwijl ze wel in het weekend ergens hier of daar een scharrel opdoen. Ik ben er van overtuigd dat binnenkort de hiv-problematiek binnen de heteroseksuele wereld aan het licht zal komen. Wat voor velen nu de ver-van-mijn-bed-show lijkt, is eigenlijk al stilletjes aan in het hetero-milieu aan het circuleren. Ik vind trouwens dat in het hetero-milieu even veel rondgeneukt word als in het homo-milieu. |
Citaat:
Maar het kan ook dat die (2) heteroseksuele mannen HIV hebben opgelopen door contact met andere heteroseksuelen die, al dan niet bewust, in aanraking zijn geweest met homoseksuele contacten. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vraag me echter af wat mensen zullen zeggen als de infecties bij de hetero-populatie zullen stijgen. Ze zullen mss zeggen: 'het is de schuld van de homo's'. We weten echter allemaal dat het de schuld is van illegale stropers in Afrika die in contact kwamen met hiv door bloedcontact met apen. Apen sterven op dit ogenblik niet meer door hiv omdat het virus steeds zijn eigen DNA kopiëert en hierdoor verzwakt. Men schat dat dit hetzelfde zal zijn bij mensen over ongeveer 100 �* 150 jaar. |
Citaat:
Algeria – A Fine to 3 Years in Prison Angola – Labor Camps Antigua and Barbuda – 15 Years in Prison Bahrain – A Fine to 10 Years in Prison Bangladesh – 10 Years to Life in Prison Barbados – Life in Prison Belize – 10 Years in Prison Benin – 3 Years in Prison Bhutan – 1 Month to 1 Year in Prison Botswana – A Fine to 7 Years in Prison Brunei – A Fine to 10 Years in Prison Cameroon – A Fine to 5 Years in Prison Cook Islands – A Fine to 14 Years in Prison Djibouti – 10 to 12 Years in Prison Dominica – 10 Years in Prison Egypt – 5 Years in Prison Eritrea – 3 to 10 Years in Prison Ethiopia – 10 Days to 3 Years in Prison Gambia – A Fine to 14 Years in Prison Ghana – Not Known Grenada – 10 Years in Prison Guinea – 6 Months to 3 Years in Prison Guinea Bissau – Labor Camps India – A Fine to Life in Prison Iran – Death Jamaica – 10 Years Hard Labor Kenya – A Fine to 14 Years in Prison Kiribati – A Fine to 14 Years in Prison Kuwait – A Fine to 7 Years in Prison Lebanon – A Fine to 1 Year in Prison Lesotho – Not Known Liberia – A Fine Libya – A Fine to 5 Years in Prison Malawi – A Fine to 14 Years in Prison Malaysia – A Fine to 20 Years in Prison Mauritania – Death Mauritius – A Fine to 5 Years in Prison Morocco – 6 Months to 3 Years in Prison Mozambique – Labor Camps Myanmar/Burma – 10 Years to Life in Prison Namibia – Not Known Nauru – 14 Years Hard Labor Nepal – A Fine to 1 Year in Prison Nicaragua – 1 to 3 Years in Prison Nigeria – 5 Years in Prison to Death Niue – A Fine to 10 Years in Prison Oman – A Fine to 3 Years in Prison Pakistan – 2 Years to Life in Prison Palau – A Fine to 10 Years in Prison Palestine – A Fine to 10 Years in Prison Papua New Guinea – A Fine to 14 Years in Prison Qatar – A Fine to 5 Years in Prison Saint Kitts and Nevis – 10 Years in Prison Saint Lucia – A Fine to 10 Years in Prison Saint Vincent and Grenadines – A Fine to 10 Years in Prison Samoa – A Fine to 7 Years in Prison Sao Tome and Principe – Labor Camps Saudi Arabia – Death Senegal – 1 Month to 5 Years in Prison Seychelles – A Fine to 2 Years in Prison Sierra Leone – Life in Prison Singapore – 2 Years in Prison Solomon Islands – A Fine to 14 Years in Prison Somalia – 3 Months in Prison to Death Sri Lanka – A Fine to 10 Years in Prison Sudan – 5 Years in Prison to Death Swaziland – A Fine Syria – A Fine to 3 Years in Prison Tanzania – A Fine to 25 Years in Prison Togo – A Fine to 3 Years in Prison Tokelau – A Fine to 10 Years in Prison Trinidad and Tobago – 25 Years in Prison Tunisia – A Fine to 3 Years in Prison Turkmenistan – A Fine to 2 Years in Prison Tuvalu – A Fine to 14 Years in Prison Uganda – A Fine to Life in Prison United Arab Emirates – Death Uzbekistan – A Fine to 3 Years in Prison Yemen – Flogging to Death Zambia – A Fine to 14 Years in Prison Zimbabwe – A Fine to 1 Year in Prison |
Oké Heftruck, welk land ligt het meest aan de oorzaak van het stijgen van HIV bij homomannen?
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze zouden m.i. niet vervolgd mogen worden maar ook niet gesteund door de overheid. |
Citaat:
|
Citaat:
I rest my case. Have a nice day. 8-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be