![]() |
"Waarom België nog behouden?"
http://www.demorgen.be/dm/nl/1341/Ho...d-houden.dhtml
Bart De Wever in De Morgen. Hij weet zijn moment om dit nog eens op te gooien te kiezen: net nu de boel vast zit :-D |
Bart, Bart, Bart, kunnen wij je nog vertrouwen? Speel je het heel dom of juist heel slim?
|
Citaat:
Maar zover zijn we nog niet |
Citaat:
De radicalisering van Franstalige publieke opinie is efficiënter om de kortsluiting, de confrontatie, de clash te bewerkstelligen.:twisted: |
Citaat:
Dat is meestal een nadeel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En eigenlijk heeft Bart nog gelijk ook
waarom zouden we Belgie nog in stand houden als deze formatie ronde iets bewijst is dat vlaanderen en franstallig belgie twee totaal verschillende landen zijn die over bijna alles totaal verschillend denken. Kan maar twee dingen bedenken om belgie te behouden Brussel en dat het zuiden van het land ineens 10 miljard euro te weinig heeft. Want een splitsing van belgie gaat een enrome verarming van het zuiden van het veroorzaken. En denk dat ze dat goed genoeg beseffen. |
Citaat:
|
Citaat:
Bart verdient eigenlijk nu al een standbeeld. |
Citaat:
We weten immers dat de boel slechts zal ontploffen als de franstaligen het willen. En Bart is bezig ze in de richting te duwen. Als reactie verwacht ik nu een NON van Milquet en dan is het bye bye Belgium. |
Citaat:
Maar gelijk heeft hij wel. |
Citaat:
|
Ik vraag me af, waarom hebben ze in België geen zetelpeilingen? In Nederland hebben we dat elke week(bij Nova/Den Haag Vandaag).
|
Bart heeft gelijk. Een toekomstige Vlaamse regering past perfect binnen Europa. Daar is geen Belgie voor nodig. De relatie met de Walen zal na splitsing ook verbeteren. Op vrijwillige basis kunnen we prima zaken doen met onze buren. Zoals de meeste Nederlanders de Vlamingen beschouwen als goede buren.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be