![]() |
Nu weten we eindelijk welke regering er gaat komen.....
Eindelijk weten we welke regering er gaat komen,
namelijk....... |
?
edit: aaa, de poll was nog niet te zien |
Geen.
|
ik denk oranje-blauw zonder NVA tot 2009 en dan nieuwe verkiezingen.
|
Citaat:
|
Oranje Blauw zonder NVA. Meest waarschijnlijke, CD&V capituleert, NVA kiest dan hopelijk wel echt voor de oppositie
Oranje Blauw + NVA: ik wil nog niet geloven dat NVA erin stapt/trapt Noodregering/Geen regering: te mooi om waar te zijn, dus niet |
noodregering tot 2009
is het hoogst haalbare zonder al te grof kiesbedrog ... wat in 2009 suicidaal zou zijn |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
neen, want de Vlaamse regering heft geen belastingen, ze heeft dus geen inkomsten zonder de federale regering. |
Citaat:
|
Citaat:
maar Vlaanderen kan op dit moment niet zelfstandig besturen, het zal eerst een Ministerie van Financiën moeten oprichten, iedere Vlaming een belastingsbrief opsturen en de bedrijven natuurlijk ook. pas als die allemaal hun belastingen hebben gestort, kan Vlaanderen beginnen zelfstandig te regeren. |
Citaat:
|
Citaat:
en nu dat Reynders zich er niet mee moeit, kan het mss nog beter gaan! |
Citaat:
zie je wel dat we geen federale regering nodig hebben ! :-D qed |
Een noodregering. Of de Walen moeten ineens Oui leren zeggen...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is nu buigen of barsten voor Belgie. |
Mannekes en Meiskes,
Ik schat oranje-blauw zonder NVA onder leiding van Yves- ik moet en zal premier worden al moet ik er mijn moeder en mijn geit voor verkopen- Leterme, en dit tot.........................ongeveer volgende maand want bij de eerste activiteit die van ver al wat op een regeringsbeslissing gelijkt zegt Madame hoogstwaarschijnlijk non en zit dat ganse zootje ongeregeld op zijn gat! Albert dient dan van zijn skilatten gerukt in plaats van op zijn badhanddoek! Hoe dan ook, het is en blijft lachen :) Noorman |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be