![]() |
Het "leiderschap" van Y. Leterme.
Vertoont Yves Leterme nog voldoende leiderschap om premier van België te worden?
aantal stemmen: 6512
(Bron : VRTNieuws - Stand vd peiling op 20h55) Het wordt stilaan duidelijk dat het krediet van Leterme bijna is opgebruikt. 8-) |
Leterme is te weinig smeerlap om een echte leider te zijn. Hij wil voor iedereen goed doen en dat lukt natuurlijk niet. Hij moet meer durven zeggen waar het op staat. Nu is hij te vriendelijk en wil hij niemand voor het hoofd stoten lijkt me.
|
Citaat:
tussen Vlaanderen en Wallonie. Erg makkelijk om dit af te schuiven op een persoon, die zich uit de naad werkt om het onmogelijke mogelijk te maken. |
:-) :-) :-) VRT nieuws een bron.
|
Als we moeten opteren voor een instandhouding van België omdat Leterme een zwak leidersfiguur is , dan is dat een keuze uit armoede.
|
Citaat:
Enkel Verhofstad zal mss een regering kunnen vormen, maar wat hij daarvoor allemaal aan de Walen zal toegeven weet ik niet. |
Het is niet zozeer Leterme op dit moment, maar de positie van een formateur die Wallonië moet wijsmaken dat een splitsing goed is, en in zo'n totaal verpest communautair klimaat moet werken die niet houdbaar is ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In zijn laatste tekst zijn de verkiezingsbeloftes zelfs niet met een vergroot glas te vinden. |
Citaat:
RegeringsvormingDeze poll van De Standaard zegt meer... ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Edit: De hoogste tijd dus om het Reynders of madame 'non' even te laten proberen. 8-) |
Hij vertoont te weinig leiderschap.
Hij heeft schrik om door de woestijn te gaan (zijnde: zijn ontslag als formateur te geven wegens onoverkomenlijke meningsverschillen - laat een franstalige formateur maar proberen). Hij kapituleert. Ik hoop op het breekijzer van de nva. |
Citaat:
|
De mensen snappen dat Leterme te snel van start wil met een regering, dus ik begrijp hen wel:
![]() |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be