![]() |
Vlaamse fascisten, wie zijn ze?
Vlaamse fascisten, wie zijn ze?
Welke associaties maakt u. Uiteraard zijn er deze nog met het arische ras of met het onder de zeespiegel liggende Nederland wensende unionisten. Echter, deze achterhaalde versies had ik graag gemeden in deze enquête. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar toch Savatage, volgens mij heb jij toch een visie op wie de meest efficiënte weg kan leiden naar het ultieme Vlaamse fascisme. Welke partij/formatie zal uw aandelen met inbegrip van uw ras en Godsdienst het hardst doen florereren? Ik merk dat ik LDD ben vergeten... excuses voor hen die hun hoop hier op richtten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gezien de periode waaruit de spreuk dateert is de correcte vertaling "Van welke heerser (koning of keizer) het land is, is de godsdienst." Moeten we dan allemaal charismatische christenen worden? :-o:lol: :lol: :lol: |
Allemaal. Duh.
|
Citaat:
|
In alle opgenoemde partijen zitten Vlaemsche fascisten, maar vooral bij LDD, NVA en VB. Daar stikt het ervan.
|
Citaat:
en de belgische fascisten? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
de vlaamse fascisten zitten bij het centrum de Witte en de spa |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
fascisme, fascist, nazi... ik kan tegenwoordig geen topic meer openen of deze woorden verschijnen op mijn scherm en dat voor zo'n dwaze 'ideologie'.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be