![]() |
Extreme VB-fora zijn dictaturen.
Als partij-onafhankelijk Vlaming ben ik, en niet alleen ik, buitengekegeld door de modratie van 2 fora die duidelijk gedomineerd worden door een extreem rechtse gedachtengang.
Het gaat om 1) 'De Kist', geleid door één extreem VB-sympathisant 2) 'politicsinfo.net', geleid door een 4-tal extreem VB-sympathisanten. Wat heb ik (en anderen) daar ondervonden? Op die fora word niet geduld dat je een andere mening hebt dan de extreem rechtse mening. Zelf de brave VB-ers die rekening willen houden met de maatschappij in haar geheel, en die het niet nalaten om te converseren over alle mogelijke onderwerpen, met andersdenkenden... worden er tegengewerkt en mogen uitgescholden en gepest worden. Deze moderatie's beweren bij hoog en laag, een nul-tolerantie te hanteren ten overstaan van élk lid dat zit niet aan de regels houd, en zich opzettelijk bezig houd met pesten, kwetsen enz. van andere leden. Nochtans heb ik (en anderen) ervaren dat niet-extreem rechts denkenden op dit soort fora wél ongestraft, en op de laagst-bij de grondse wijze mogen gepest, gekwetst, enz. worden door de extreem-rechts denkende leden. De moderaties laten dit gewillig toe, doen er zelf aan mee, en werken het in de hand. Als een niet-extreem rechts denkend lid aan dergelijke moderatie vraagt om de pesters aan te pakken komt er een antwoord in de aard van 'Je hebt het zelf uitgelokt'. Als je jezelf niet laat intimideren en je volhard in een democratische gedachtengang ... dan kan wordt je uiteindelijk buitengepest en krijg je de schop van de banning. Ik heb ondervonden dat democratisch denkende 'gebannenen' van extreem rechtse fora, overal op het internet achtervolgd worden door 'afgezanten' van die extreem-rechtse fora, enkel en alleen met de bedoeling hen ook op andere fora te gaan buitenpesten en op een laffe wijze slecht te gaan maken bij die moderatie's met de ultieme vraag tot banning er bovenop. Hun gebannen MOETEN zwijgen over de dictatuur waavoor extreem-rechts staat. Deze extreem rechts-denkenden gaan tegen hun gebannenen te keer op een skinhead-achtige wijze. Of deze pestersbende met haar skinhead-gedrag op een democratisch en/of meer gematigd forum haar laaghartige slag zal mogen slaan, is nog maar de vraag. Ik hoop alleszins dat democratisch denkende moderatie's dit soort fora-kapotmakende bendes vlug onderscheppen zodat hun kwaad beperkt wordt. Nu hun gebannenen op andere fora zitten, zullen deze internetcriminelen via google en andere zoekmachienes zoeken in welke fora hun 'gebannenen' de mond durven open te doen over hun extreem-rechtse dictaturen. Ik hoop dat de moderatie alhier nu alert is, en op een democratische en rechtvaardige wijze dit probleem zal opvangen... als het zich stelt. Mijn besluit uit ervaring: 1) Gematigde VB' ers lijken democratie te aanvaarden. 2) Extreme VB-ers zijn ongetwijfeld dictators van het ergste soort. :-o PS: Normaal gezien plaats ik op mijn website een link naar de fora waar ik 'aanwezig' ben. Aangezien bovenstaande reden, heb ik deze linken verwijderd, zodat dit forum zo lang mogelijk gevrijwaard wordt van die pestersbende. Eens ze mij hier 'ontdekt' hebben zal dit dus nutteloos geworden zijn, en zal ik dus de link terugplaatsen. Indien de forum-eigenaar hier, er echter geen graten in ziet, dat ik nu al op mijn website een link naar hier plaats met de mogelijkheid dat die bende ook hier binnenvalt, dan is een seintje voldoende. |
pillekes tegen paranoia vergeten pakken ?
|
bullshit, Marc, ik sta en nog andere zoals Zaka of Dale, staan nog veel verder van de meesten op politicsinfo dan jij en wij hebben geen problemen, integendeel.
Kom de boel hier ook niet verzieken hé. |
Verbieden die fora, naar de gevangenis die webmasters.
|
Ik snap de bedoeling van je post niet goed, om eerlijk te zijn komt het bij mij over van 'Pas op ze gaan me pakken, bescherm me!' Je lijkt wel achtervolgingswaanzin te hebben!
Doe gewoon je ding man, wat hebben wij nu vandoen met al die andere fora, pffff.... Ohh ja, welkom. |
Ik zal nu maar de link naar dit forum op mijn website plaatsen.
Zo te zien hebben ze me al 'geroken'...8-) |
Citaat:
|
allé Marc, vertel dan eens waarom mensen die ervoor uitkomen dat ze links zijn, daar niet geband worden?
|
Citaat:
Hier word niemand gebant om zijn mening, enkel wegens wangedrag tegenover zijn medemens. En aan je postings te zien, heb jij dingend medische hulp nodig. En leer anders normaal doen. |
Citaat:
Iedereen is toch anders, zowel van lichaam als geest. Iedereen uit zich op de persoonlijk gebonden wijze. Wat u als 'normaal' beschouwd kan dus in de ogen van andere mensen 'abnormaal' zijn, zoals mijn 'normale' uitingen in uw ogen als 'abnormaal' worden bekeken. De gedachte dat iemand anders niet 'normaal' zou zijn, omdat deze zich niet op de u gebonden wijze uit, is dus een onjuiste gedachte.8-) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als je dan een posting zet dat ze je al geroken hebben, terwijl je hen zelf de weg wijst, ben je volgens mij niet normaal bezig. Citaat:
Heb dus wel andere ideeën over normaal en vermoed de meeste forumgangers hier. Maar ik verwacht ook dat je hier veel mensen tegen je in het harnas gaat jagen, leid dit enkel af uit je uitspraak over burgemeester Willockx van Sint-Niklaas. Verder welkom om Politics.be. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik vermoed dat er dus wel andere redens zijn waarom hij daar geband is, als hij al geband is, want zijn laatste posting daar die ik direct via google vond is van 28/11/2007, dus gisteren had hij nog vrije toegang tot dit forum. |
Citaat:
Als een mens zich moet wegsteken achter 'valse' namen en 'valse' voorstellingen om de mening te kunnen uiten, betekent dit dat die mensen bang zijn om hun mening te uiten. Als mensen bang zijn om hun mening te uiten onder eigen naam en/of andere kenmerk, dan wil dit zeggen dat die mensen schrik hebben voor negatieve reacties of sancties, en dit betekent dat die mensen zich voelen als levend in een dictatuur met KGB allures. Het kan ook zijn dat ze zich onder eigen naam in de realiteit anders voordoen, en enkel onder een nicknaam hun ware 'ik' durven tonen natuurlijk. Vrijheid van meningsuiting houd in, dat je zowel onder en nicknaam als onder je eigen naam je mening kan uiten zonder bang te hoeven zijn voor negatieve reacties/sancties. Uit dit oogpunt, en omdat ik een 'vrij' mens ben... 'eerlijk' wens te communiceren met de medemens... niet bang ben mijn menig te uiten zoals ze is op het moment dat ik ze neerschrijf... fier ben op mezelf en mezelf wil uiten zoals ik in realiteit ben... Gebruik ik dus mijn eigen naam, ondank deze misbruikt wordt na een banning door bepaalde extreem-rechts agerende moderators. (Een moderator van PI heeft zonder mijn toestemming op zijn forum een topic geopend en daar mijn naam voor gebruikt). Ik laat mij enkel domineren door mijn echtgenote, en niemand zal mij kunnen 'dwingen' tot het gebruik van schuilnamen om mijn mening te verkondigen. :-o Wat betreft de link op mijn website naar dit forum... Ik heb deze geplaatst n�*dat jullie mij hadden opgespoord, en dus was het nutteloos dit reklamepaneeltje voor 'politics.be' nog verder te verbergen.;-) |
Citaat:
Die mens kon niet anders dan braaf zijn en zijn woorden goed wikken en wegen, of hij werd nog voor de rechter gesleurt door De Witte. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
N�* mijn banning werd mijn naam zónder toestemming gebruikt door de moderatie van PI om een topic aan te maken. Vandaar mijn mening over de link tussen dictatuur en extreme VB-gedachten. |
Citaat:
Er is hier iemand die als handtekening heeft dat jou vrijheid stopt waar de mijne begint. Citaat:
Maar ook omdat ze zo hun familie kunnen beschermt houden tegen mensen die gevestigde machten beledigen. Citaat:
Citaat:
Als ik zo even de zaken die jij op fora post en uitbralt in bijzijn van de media, heb ik niet de indruk dat jou gedachten vrij zijn. Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be