![]() |
Geen toegevingen meer
Toen ik deze morgen het nieuws hoorde op de radio hoorde ik de nieuwslezeres zeggen dat de Walen "geen toegevingen meer zullen doen".
Kan me iemand eens vertellen welke toegevingen ze concreet deden tot nu toe? |
Ze hebben de mogelijkheid tot staatshervorming OPEN GELATEN. Dat is een zware toegeving voor die bende hypocrieten.:lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een zoveelste staaltje Waalse arrogantie. |
ze hebben toegelaten dat er gesproken wordt over staatshervorming: nl over herfederalisering van bevoegdheden :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vlaanderen: Ok, laten we de onderhandelingen beginne........ Wallonië: Non Vlaanderen: Maar ik heb nog helemaal niks gevraagd! Wallonië: Non Vlaanderen: Ik wil enkel... Wallonië: Non Vlaanderen: Wat willen jullie dan? Wallonië: Herfederalisering Vlaandering: Ja maar dat accepteren we niet.... Wallonië: Anders blijft het een non Buitenlanders: Raar volkje, die Belgen |
toegevingen voor overheveling van bevoegdheden die de andere partij ook krijgt ???
kan iemand me dat in godsnaam eens uitleggen ? |
Citaat:
Nu moet NVA nog beslissen of ze gaan meeregeren of in de oppositie gaan. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat is er nog te mobiliseren? |
Citaat:
een regering zonder N-VA is een REGERING ZONDER MEERDERHEID IN VLAANDEREN !!! de kolonialisme ten top ! |
Hoe kan je aan een leeuw zijn oft een vlaamsche is? Als em geen klauwen heeft! :lol: :lol:
Mannekes, proficiat, ge hebt ulder allemaal weer eens goed belachelijk gemaakt. Belgie blijft bestaan, nog meer dan 1000 jaar... :belgievl: |
Citaat:
De muur ging ook nooit vallen ... Het zal sneller gebeuren dan je denkt ... Dit kunstmatig land heeft geen doel meer ... |
Citaat:
Toegegeven, ik beleef nu wel bange momenten... De onderhandelingen afgelopen nacht en een paar veranderde formuleringen zouden wel eens een excuus kunnen zijn om toe te happen. Bij een regering op basis van dit akkoord is de enige manier voor NV-A om er zonder kleerscheuren uit te komen: het kartel vaarwel zeggen en in de oppositie gaan. Niet "in kartel blijven en steun verlenen vanuit de oppositie", want dan zullen ze zich pijnlijk verbranden. |
Wat hebben die Slovaken dat de Walen niet hebben?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be