Jazeker |
29 november 2007 21:30 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF
(Bericht 3109516)
Het gebeurt uiterst zelden maar van dit reclamefilmpje wordt ik helemaal vrolijk!
:cheer:
Nog zo'n pareltjes?
|
[politiek]Als ge nen hoop multi-raciaal gedoe binnen brengt krijgt ge een machtig en rood wordend konijn. Ze kennen verhofstadt precies wel bij Sony[/politiek]
on-topic: de clipjes voor Sony's top-tv zijn doorgaans wel goed. Ze brengen weinig emotie bij mij teweeg, maar je moet altijd wel toegeven dat er een flink budget en een hoop werk achter zit. Dus ik ben eigenlijk benieuwd naar de bevindingen van het marketing department van Sony omtrent de verkoopscijfers na zo'n clipje in vergelijking met de kostprijs van hun clipje.
Ik ben te serieus zeker? Ik vermoed dat 99% van de bevolking wel emotioneel reageert op het feit dat er een "betere televisie" is. Ik niet. Ik heb hier een Nicam/CRT/trinitron van Sony staan omdat mijn vader hem kwijt wou toen hij met zijn vriendin (die net een grote plasma had gewonnen op de boekenbeurs) ging samenwonen en het ouderlijk huis ging verkopen. Ik kijk daar zo eens in de twee maanden eens een DVD'tje op. Ik ben er best tevreden mee, want daarvoor had ik een TV'tje dat qua schermoppervlakte ietsje kleiner was dan mijn computerscherm. Ach ja... Als ze hier ooit inbreken mogen ze gerust die TV meenemen. Als ze mijn computer maar laten staan.
|