![]() |
teken onze petitie www.niettoegeven.be
Teken onze petitie www.niettoegeven.be
En mail uw vrienden, familie met de link. Het niet toegeven team ! |
Citaat:
|
Getekend.
|
Bij deze
|
getekend en doorgestuurd naar volledige adresboek ;-)
|
heb het tevens aan mijn vriendenkring doorgestuurd..
goed initiatief, ik hoop dat we niet buigen voor de franstalige arrogantie |
getekend ...
Moeten elke kans grijpen om je stem te laten horen ... |
getekend
|
Ik blijk de e-mail niet te krijgen. Ik zal nog wat wachten.
Edit: Neen, ik krijg de mail met de bevestigingslink niet. Hoe lang duurde dat bij jullie misschien? |
754 handtekeningen met confirmatie op dit moment
|
Citaat:
|
Citaat:
Edit: Ik heb al getekend zegt men als ik het weer probeer. Edit2: ja, het is gelukt. |
Niet veel animo precies ! :lol:
|
tof
jammer dat het ni veel uithaalt e? :) |
Citaat:
|
Ook getekend en naar velen doorgemaild.
|
Waar sommigen toch tijd en energie in stoppen. Zo'n petitie geraakt nooit boven de 5000 handtekeningen, ge voelt dat toch, dezelfden die altijd tekenen. De pro-België petitie kreeg er meer dan 100.000 !
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn oprechte dank, om op www.niettoegeven.be goed te benadrukken dat de leden van het team ! over geen enkele partijlidkaart beschikken. Ik vind het ongemeend jofel van de leden van het team ! om dit effe voor ons scherp gezet te hebben. In mijn voortvarendheid nam ik immers juist het tegengestelde voor waar aan. Vooral omdat de leden van het team ! op de bladzijde "waarom" van hun site een doorslagje neerpoten van de bladzijde http://www.woordhouden.be/?q=node/16, van het OVV. De lijst van voorzitters van het OVV omvat de heren Storme (ex-NVA), Bouckaert (LDD) en Jambon (NVA). Hopelijk kunnen de achtbare heren professoren, die in dit lijstje figureren, copycats naar waarde schatten. Nooit toegeven aan plagiaat, niet toegeven team ! virmiljoen |
Meteen getekend en zeer benieuwd naar het eindresultaat
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be