![]() |
Bekende Belgen en hun mediaoffensief ... BV's beginnen een tegenreactie ? ( Urbanus )
Enkele Bekende Belgen zijn in de media aan bod gekomen om België en hun liefde ervoor te uiten in een poging om de publieke opinie te bewerken in een anti-staatshervorming-beweging ... komen er ook andere geluiden ?
Urbanus ... voortrekker van een brede beweging of rare eenzaat die eenzaam roept in de woestijn van medialandschap ? Citaat:
mvg. Sint Ignacius |
Urbanus is dan ook iemand die nog stamt uit de tijd dat politieke correctheid geen 'must' was voor een BV.
|
goed zo Urbanus :cheer:
|
Dus waarover klagen we ? Blijkbaar is de ziekteverzekering al gesplitst
en fiskaal moeten we er alleen nog maar op toezien dat de zakken van vlaamse politici gevuld geraken (alsof die klachten hebben). |
gelukkig dat die mens nog niet gestorven is van zijn eerste leugen.
|
Citaat:
goe bezig jong, nog zo nen leugen en 2009 loop op zijn einde:lol: ps ik ben mijn been kwijt sinds 1999 van een werkongeval, dus zeker niet zeveren tegen mij |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dan even terzijde. Hoe komt dat u de club kent? Allee, vanwaar bedoel ik. |
Urbanus en het etablissement blijft een slechte combinatie.
|
Citaat:
http://www.hellsangels.com/ |
Citaat:
|
Citaat:
sta je er ook wel op.:lol: |
Citaat:
Want het is mijn ervaring dat die mannen meer foto's van mij hebben dan ik zelf. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:-o |
Citaat:
|
Tis met een flinke korrel zout te nemen, maar hij durft tenminste zijn nek uit te steken tegen het establishment.
|
Citaat:
Die pakt dat hier serieus...8O |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be