![]() |
groot Engelstalig politiek forum?
Kent er hier iemand een groot internationaal Engelstalig politiek forum? Vind er iemand links waar er op Engelstalige fora over de Belgische politieke crisis wordt gesproken? Ik vind via google eigenlijk geen enkel Engelstalig internationaal politiek forum wat ge qua proportie en activiteiten ook maar kunt vergelijken met politics.be
In politicsforum.co.uk ben ik teleurgesteld, ik heb er nooit antwoord gekregen. Het is verder ook een klein forum. Ook democracyforums.com stelt qua ledenactiviteit niets voor. Ook dit forum lijkt mij maar nix. Nogmaals: ik zoek dus een groot Engelstalig politiek forum waar ik kan debatteren over de huidige politieke crisis in Belgie. En gelieve om mij geen Franstalige fora aan te raden, ik ben al op één Franstalig politiek forum actief. In het Frans kan ik mij trouwens onvoldoende uitdrukken om diepgaande politieke debatten te voeren zonder moeite. Verder vind ik die taal moeilijk, irritant en lastig om te lezen. |
|
Citaat:
|
Lijkt me geen slecht forum!
|
Al bij al nog een kleintje in vergelijking met het onze. :-)
|
Ok, wie heet er daar Groot-Nederlander? :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is daar wel grappig. Een handvol Nederlandstaligen en/of Belgen die in het Engels met elkaar discussiëren over België en uiteraard niet één Engelstalige die enige interesse toont om zich in de discussie te mengen. :-D
|
Citaat:
Volhouden dus. |
Citaat:
Er zijn al Engelstaligen hoor die hebben geantwoord. |
Citaat:
Een stadsstaat kan voor Vlaanderen aantrekkelijk zijn, want Brussels als hoofdstad van Vlaanderen lijkt mij praktisch onmogelijk. Voor Brussel zelf is het nog maar de vraag. Overgens ik weet dat "Brussel" een zeer gevoelig punt is voor veel Vlamingen, misschien dat ik daar te Hollands tegenaan kijk. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be