![]() |
Enkel in regering met Leterme als premier
Citaat:
Wordt Yves Leterme eerste minister van dit land in de volgende federale regering? |
Ja
|
Waarschijnlijk wel.
|
Leterme moet eerste minister worden,domme :evil:
|
Toch geen eerste minister die zich 800m misrekent MR DR:lol:
|
In het huidige federale kader komt er geen regering meer volgens mij.
De enige uitweg is een confederatie als men België wil redden. Artikel 35 gaat ingevuld worden. |
Citaat:
|
Citaat:
Dude, serieus. Wat is belangrijker? Goed bestuur of die kerel premier? Prioriteiten, mensen. Prioriteiten. |
Citaat:
|
Nr 3 : hoop doet leven !
|
Citaat:
|
Vreemd dat iemand met 800.000 voorkeurstemmen met een Waalse vader en een Waalse naam het voor elkaar heeft gekregen om zonder een dag geregeerd te hebben het reeds totaal verbrod te hebben aan Franstalige kant en een groot deel van de Nederlandstaligen en in de internationale politiek een sitting duck is.
|
:cheer:
Citaat:
|
Citaat:
Ik stel me enkel de vraag hoe reëel het is wat CD&V/NVA vraagt? En je hebt gelijk goed bestuur is belangrijker dan de man die het uitvoert. |
Ik was simpelweg de idiotiteit van de CD&V aan't aanvallen.
Trouwens. Van mij mag 'ie nog premier worden. Maar dan zal't wel de premier worden die door iemand anders op dat plekje is gezet. |
Citaat:
Ik twijfelde ,maar nu niet meer |
Toch geen regering met DR MR als premier:lol:
Hij misreekent zich met 800 m:lol: |
Wat 'n schandelijke pretentie van het kartel... De man heeft twee keer gefaald en het land in een zware crisis gestort. Het is wel welletjes geweest. Ander en beter. Leterme mag terug naar de kinderboerderij, geitjes knuffelen en gemelijk lachen.
Hij en het kartel moeten hieruit hun conclusies trekken in plaats van nog maar eens een te-nemen-of-te-laten voorwaarde te stellen en te verwachten dat iedereen hierop "ja" of "oui" zegt. De man die de crisis bezweert is de man met de capaciteiten om het land te leiden. Als dat Reynders is, dan zal het Reynders worden. Leterme heeft zijn kansen gehad. Hij is ze onwaardig gebleken. |
Er komt geen nieuwe regering, Paarsgroen gaat door tot 2009, Verhofstadt mag de Vlaming nog effe verder uitmelken, vrees ik.
De vraag is, hoe legitiem zou zoiets zijn? |
Citaat:
Jij schrijft zoels een flamingant die een kaakslag moet verteren |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be